۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸
کد مطلب : ۲۴۸۲۹
فرمانده سپاه اردل خبر داد;

500 نفر از اردل مهمان کنگره ملي شهدا مي‌شوند

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان اردل گفت:500 نفز ار مردم ولايت‌مدار اين شهرستان مهمان کنگره ملي شهداي استان چهارمحال وبختياري مي‌شوند.
500 نفر از اردل مهمان کنگره ملي شهدا مي‌شوند
به گزارش جهانبین نیوز، هوشنگ جمشيدي فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان اردل در گفت‌وگو با خبرنگار هفت چشمه اظهار کرد: فرهنگ ايثار و شهادت با قيام امام حسين (ع) عجين شده است و از جايگاه ويژه‌اي برخوردار است.

جمشيدي بيان کرد: آنچه که سبب شد تا ملت ايران در جنگ پيروز شوند، ايثار، فداکاري و اعتقادات ملت ايران بود که در دوران جنگ رزمندگان اسلام با اخلاص و با ايثار به جنگ با دشمن برخواستند و پيروزي را از آن ملت ايران کردند.

وي افزود : نهادينه کردن فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه به ويژه در ميان نسل جوان قطعاً ضامن حفظ ارزش‌هاي والاي اسلامي است.

فرمانده سپاه اردل با اشاره به اين که کنگره ملي شهداي استان چهار محال وبختياري در ۱۵ مهر ماه امسال برگزار مي‌شود افزود: ۵۰۰نفز ار مردم ولايت‌مدار شهرستان اردل ميهمان اين کنگره مي‌شوند.

جمشيدي بابیان اينکه نهادينه کردن فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه به ويژه در ميان نسل جوان قطعاً ضامن حفظ ارزش‌هاي والاي اسلامي است افزود: برگزاري کنگره‌ها و يادواره‌هاي شهدا سبب مي‌شود تا فرهنگ ايثار و شهادت بيشتر ترويج داده شود و اين فرهنگ و ارزش‌ها به نسل جوان منتقل شوند.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۲۳:۰۵

30 Dec 2019