۰
plusresetminus
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج سازندگی آمادگی دارد تا 50 هزار بسیجی را برای تثبیت مناطق آلوده و حل مشکل ریزگردهای خوزستان وارد عمل کند.
بسیج سازندگی آمادگی دارد تا 50 هزار بسیجی را برای حل مشکل ریزگردها در خوزستان وارد عمل کند
به گزارش جهانبین نیوز سردار محمد رضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در گفت‌و‌گو با راه دانا، با اشاره به بروز پدیده ریزگردها در برخی استان های کشور اظهار داشت: بسیج سازندگی آمادگی دارد تا ۵۰ هزار بسیجی را برای تثبیت مناطق آلوده و حل مشکل ریزگردهای خوزستان وارد عمل کند.



وی افزود: بر اساس گزارش هایی که بسیج خوزستان از اداره منابع طبیعی و مقامات مسئول استان و همچنین سازمان محیط زیست خوزستان کسب کرده منشأ این آلودگی بعضی از مناطق جنوب شرقی خوزستان است که باید با مالچ پاشی و کشت نهال تثبیت شود.



سردار نقدی ادامه داد: در صورتی که مناطق آلوده تثبیت شوند نقش بسیار مهمی در کاهش آلودگی خواهد داشت؛ هر چند که بعضی از آلودگی ها منشأ خارجی دارد ولی بخش زیادی از مشکل این روزها مربوط به همین مناطق است.



رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در صورتی که دستگاه های مسئول نهال لازم و همچنین مالچ و دستگاه های مالچ پاش را در اختیار قرار دهند می توان طی یک عملیات گسترده مردمی این مشکل را تا حد زیادی مهار کرد.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۱۳:۳۶

14 Feb 2020