:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> ضعف مديريت در سازمان گردشگري و ميراث فرهنگي خسارات زيادي را به کوهرنگ وارد کرده است | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۲
کد مطلب : ۱۶۶۳۹
انتقاد شديد امام جمعه کوهرنگ از ميراث فرهنگي و گردشگري استان

ضعف مديريت در سازمان گردشگري و ميراث فرهنگي خسارات زيادي را به کوهرنگ وارد کرده است

بارها در جلسات مختلف و در حضور ما، مدير کل ها و سرپرست هاي گردشگري استان گفتند که ميليونها تومان براي گردشگري کوهرنگ هزينه کرده ايم اما دريغ از يک ريال که هزينه شده باشد.
ضعف مديريت در سازمان گردشگري و ميراث فرهنگي خسارات زيادي را به  کوهرنگ وارد کرده است
به گزارش جهانبین به نقل از پايگاه خبري تحليلي کوهرنگ خبر، امام  جمعه کوهرنگ در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه با انتقاد شديد از سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري و مسئولين استاني گفت: خدمات رساني درستي براي امور گردشگري کوهرنگ در طي سالهاي گذشته انجام نشده است.

 سيد شهاب الدين طباطبايي در ادامه افزود: بايد مسئولين و افرادي را که در همه ي اين مواقع مسئوليت داشتند در این باره توضیح دهند.

 طباطبايي تصريح کرد: بارها در جلسات مختلف و در حضور ما، مدير کل ها و سرپرست هاي گردشگري استان گفتند که ميليونها تومان براي گردشگري کوهرنگ هزينه کرده ايم  اما دريغ از يک ريال که هزينه شده باشد.
 
خطيب نماز جمعه در ادامه بيان داشت: سالهاست که هيچ هزينه اي براي کوهرنگ نشده است، اگر دروغ گفته باشند و فاکتور سازي کرده اند که سازمان بازرسي بايد بررسي کند و با متخلفان برخورد جدي و قاطع صورت گیرد.
 
ايشان با اشاره به سيل انبوه گردشگران که به کوهرنگ مسافرت کردند اضافه کرد: به لحاظ امکانات اولیه مسافران در مضيقه بودند، اين ضعف از کجاست و گردشگري چه کار کرده است.
 
امام جمعه کوهرنگ با  توريستي، ملي و بين المللي خواندن شهرستان کوهرنگ گفت: مديريت شهرستان کوهرنگ با حداقل  امکاناتي که داشته است تا انجا که توانسته براي گردشگران تلاش کرده است اما کوهرنگ يک منطقه توريستي، ملي و بين المللي است، امکانات اين شهرستان جوابگوي اين همه گردشگر نيست.
 
طباطبايي افزود: ما مطالبه يک شهرستان 10 هزار نفري را تداريم ما مطالبه يک منطقه توريستي را داريم که حق آن بيش از اين هاست.
 
حجه الاسلام طباطبايي در قسمت ديگري از خطبه ها به 12 مرداد سالروز تاسيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي اشاره کرد و تاکيد کرد: اين شورا يکي از نهادهايي است که در سال 59 تاسيس شد و حضرت آيت الله جنتي بر آن رياست و نظارت دارند.
 
نماينده ولي فقيه در کوهرنگ گفت: آيت الله جنتي در برگزاري تمام مناسبت هاي ملي و مذهبي انصافا با همه ي وجود به صحنه مي آيند و مردم با نشاط انقلابي، ارزشي و ديني جامعه را حفظ مي کنند.
 
وی راهپيمايي هاي 22 بهمن،9 دي و روز قدس را جلوه اي از زحمات اين عزيزان دانست و گفت: هماهنگي چنین برنامه هایی همکاری نهادهای متعددی را مي طلبد و کار بزرگي است که از اول انقلاب تاکنون که حضور حماسي مردم را در همه ي صحنه ها و در دفاع از همه ي ارزشها و آرمانهاي اسلام را حفظ کرده است.
 
امام جمعه کوهرنگ با ياد آوري به صحبت هاي رهبر فرزانه انقلاب گفت: آنچه را که در صحبت هاي آقا بايد مد نظر داشت تاکيد ايشان به تفرقه اي است که بين مسلمانان است و آقا هم بيان داشتند که آنچه مسلمانان را از هم جدا کرده است سياست ها و خلافت طلبي است که مسلمانان را به خاک و خون کشانده است.
 
امام جمعه کوهرنگ در پايان از صداوسيماي استان چهارمحال و بختياري تشکر ويژه اي کرد و افزود: صدا وسيما در ايام ماه مبارک رمضان برنامه هاي مناسبتي بسيار  خوبي داشت و از آقاي رحيم زاده در خواست دارم که هر چه سريعتر شبکه ديجيتال در چلگرد و دشت زري را راه اندازي کنند هر چند که دوستان قول داده اند ظرف ده روز آينده شبکه ديجيتال چلگرد و دشت زري افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۱۴:۲۷

7 Mar 2020