۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱
کد مطلب : ۳۵۶۲۹
پرویز فتاح:

مسکن، نیازی پرهزینه و اساسی برای افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: مسکن یکی از نیازهای پرهزینه و اساسی افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) است و ما توانستیم در سال گذشته 4 هزار مسکن واگذار و 50 هزار واحد را مرمت و در اختیایر افراد تحت پوشش قرار دهیم.
مسکن، نیازی پرهزینه و اساسی برای افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)
به گزارش جهانبین نیوز؛ پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه میزان پرداخت مستمری به افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) از ابتدای امسال سه برابر شده است اظهار کرد: سال 95 یک هزار میلیارد تومان بودجه به این ارگان اختصاص یافت.

وی از پرداخت تعهدات بانک‌های عامل با عملکرد 110 درصدی خبر داد و افزود: این پرداخت‌ها با وجود مشکلات اقتصادی صورت گرفته و امسال با حمایت مجلس و دولت میزان بودجه که در اختیار کمیته امداد قرار می‌گیرد به 2 هزار میلیارد تومان افزایش یافته است.

فتاح سقف وام خود‌اشتغالی را  2 تا 5 میلیون تومان عنوان و اضافه کرد: در صورت وجود شرایط اضطراری این میزان بدون سقف، با تسریع و بدون نیاز به ضامن معتبر خواهد بود همچنین سود بانک‌ها برای تسهیلات ارائه شده برای افراد تحت پوشش در ابتدا 4 درصد بود که درحال حاضر این سود 3 درصد است و در تلاشیم که آن را به 2 درصد کاهش دهیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بیان داشت: افراد تحت پوشش برای دریافت تسهیلات نیاز به معرفی ضامن ندارند و برای سهولت دریافت وام همان میزان مستمری و کمیته امداد به عنوان ضامن معرفی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مسکن یکی از نیازهای پرهزینه و اساسی افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) است و ما توانستیم در سال گذشته 4 هزار مسکن واگذار و 50 هزار واحد را مرمت و در اختیایر افراد تحت پوشش قرار دهیم.

فتاح در انتها تاکید کرد: کلیه اقدامات صورت گرفته در کشور با کمک‌های مردم بوده و این نگاه کمک به محرومان مردم است که باعث می‌شود ما بتوانیم خدمات مطلوب به افراد تحت پوشش ارائه دهیم.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۲۱:۲۱

27 Dec 2019