۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۳
کد مطلب : ۲۰۶۸۹

فروشگاه اتحاديه تعاوني روستايي در شهرستان سامان افتتاح شد

فروشگاه اتحاديه تعاوني روستايي در شهرستان سامان افتتاح شد
فروشگاه اتحاديه تعاوني روستايي در شهرستان سامان افتتاح شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سامان ما، فروشگاه اتحاديه تعاوني روستايي شهرستان سامان با حضور مدير عامل مرکزي تعاوني روستاي کشور، معاون برنامه ريزي استاندار و تمامي مسئولين استاني و شهرستاني افتتاح شد.

مدير تعاوني روستايي چهار محال و بختياري با اشاره بر اينکه اين فروشگاه در ۵۰۰ متر مربع احداث شده است، بيان داشت: در اين فرشوگاه محصولات غذايي، لوازم بهداشتي و آرايشي و .... در اين فروشگاه عرضه مي شود.

عباس سياح با بيان اينکه تعاوني روستايي شهرستان سامان يکي از قديمي ترين تعاوني هاي روستايي در سطح کشور است که در حال حاضر يه هزار و ۹۰۰ عضو دارد ، اذعان داشت: مکان فروشگاه يک مان متروکه بود که توسط هيات ميدريه و اتحاديه شرکت تعاوني و .. با سرمايه گذاري بخش خصوصي مورد بهره برداري قرار گرفت.

وي تاکيد کرد: فروشگاه اتحاديه تعاوني روستايي در اين شهرستان براي ۲۰ نفر استغالزايي مستقيم و براي ۵۰ نفر اشتغالزايي غير مستقيم را به همراه دارد.

سياح با بيان اينکه تعاوني هاي روستايي در چرخه اقتصادي و توليد نقش خوبي داشته اند، بيان داشت: براي ايجاد زير ساخت هاي تعاوني ها و تعاوني عمان ساماني اعتبار خوبي پيش بيني شده است که اميد است در آينده نزديک محقق شود.

انتهاي پيام1020ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۵۰:۴۴

14 Jan 2020