۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۷
کد مطلب : ۱۳۹۳۹

کمال تبریزی فیلم زندگی شهید باقری را می‌سازد

بعد از یک دوره رکود و بی‌خبری از کمال تبریزی؛ حالا ظاهرا دوره کمال تبریزی شروع شده است. بعد از ساخت یک فیلم پرفروش و یک سریال پرحاشیه، حالا ظاهرا کمال تبریزی قصد ساخت داستان زندگی یک سردار دفاع‌مقدس را دارد.
کمال تبریزی فیلم زندگی شهید باقری را می‌سازد
به گزارش جهانبین نیوز، کمال تبریزی، کارگردان مشهور سینمای ایران این روزها، روزهای شلوغ و پرجنجالی را طی می‌کند.

کمال تبریزی این روزها با «طبقه حساس» در مرز فروش ۴ میلیاردی است و همزمان در حال ساخت فیلم دیگری به نام «درسرهای شیرین» در کرمان است. این در حالی است که بعد از جنجال بزرگ سریال «سرزمین کهن» که منجر به توقف این سریال و اعتراضاتی در برخی مناطق شد؛ هنوز تکلیف این سریال نامشخص است.

اما خبرهای رسیده از پروژه بعدی کمال تبریزی نشان می‌دهد او ظاهرا دوباره قصد دارد حضور در ژانر سینمای دفاع‌مقدس را تجربه کند. تبریزی در حال آماده‌کردن مقدمات اولیه برای ساخت فیلم داستان زندگی شهدی حسن باقری، از سرداران بزرگ دفاع‌مقدس است. این طرح هنوز در مراحل اولیه است و هنوز قراردادی برای این پروژه بسته نشده است.

آخرین اثر تصویری از زندگی شهید حسن باقری به مستند «آخرین روزهای زمستان» منتهی می‌شود. مستندی از حسین مهدویان که به شدت مورد استقبال قرار گرفت. در مناظره بحث‌برانگیز این هفته شبکه اول بهروز افخمی، این مستند را نمودی از حضور شهید آوینی در فضای مستندسازی فعلی ایران دانست.

انتهای پیام/
مرجع : خبرگزاری تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۳۰:۱۳

12 Jan 2020