۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵
کد مطلب : ۳۸۹۶۹
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری:

رگبارهای بهاری چهارمحال و بختیاری را فرا می‌گیرد

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: از اواخر روز جمعه و طی روز شنبه بروز رگبار موقت بهاری برای چهارمحال و بختیاری پیش‌بینی می‌شود که ابتدا از کوهرنگ و مناطق غربی استان آغاز خواهد شد.
رگبارهای بهاری چهارمحال و بختیاری را فرا می‌گیرد
مهرداد قطره معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز اظهار کرد: برای بعدازظهر امروز چهارشنبه وزش باد در چهارمحال و بختیاری پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به خیزش گرد و غبار در کشور عراق ادامه داد: برای امروز در استان هوا بصورت نیمه‌ابری همراه با وزش گرد و غبار خواهد بود.

قطره خاطرنشان کرد: هوا بعدازظهر امروز برای گروه‌های حساس بصورت ناسالم در خواهد آمد که در روز جمعه نیز بروز گرد و غبار دور از انتظار نیست.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: از اواخر روز جمعه و طی روز شنبه بروز رگبار موقت بهاری پیش‌بینی می‌شود که ابتدا از کوهرنگ و مناطق غربی استان آغاز خواهد شد، در سایر نقاط استان نیز رگبارهای پراکنده رخ خواهد داد که بصورت قابل ملاحظه نخواهد بود.

وی یادآور شد: از صبح دیروز دمای هوای شهرکرد به صفر درجه سانتی‌گراد کاهش یافت و شهرکرد به‌عنوان سردترین مرکز استان در کشور معرفی شد.

قطره ادامه داد: در روز سیزده‌بدر بارندگی برای استان پیش‌بینی نمی‌شود و سامانه بارشی روز یازدهم فروردین از استان خارج می‌شود.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۰۹:۵۵

9 Jan 2020