۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸
کد مطلب : ۳۶۹۸۹
رئيس اداره تبليغات اسلامي بروجن خبر داد

پياده روي جاماندگان اربعين در بروجن/طي مسير 8 کيلومتري توسط عزاداران

رئيس اداره تبليغات اسلامي بروجن از برگزاري همايش بزرگ پياده روي جاماندگان اربعين از مسجد حاج کرامت تا امام زاده ميرحيدرشاه نقنه خبر داد.
پياده روي جاماندگان اربعين در بروجن/طي مسير 8 کيلومتري توسط عزاداران
به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام سيد ابوالفضل صالحي در گفتگو با کلار، اظهار داشت: براي دومين سال متوالي همايش پياده‌روي جاماندگان اربعين از مسجد حاج کرامت تا حرم امام‌زاده ميرحيدر شاه نقنه برگزار مي‌شود.

صالحي افزود: مراسم بزرگ و مذهبي پياده‌روي با حضور خيل عاشقان اهل‌بيت (ع) از ساعت ۹:۳۰ صبح با تجمع در ميدان شهرداري بروجن به سمت حرم ميرحيدر شاه نقنه برگزار مي‌شود و شرکت‌کنندگان مسير ۸ کيلومتري را همراه با سينه‌زني و عزاداري طي مي کنند

وي به پياده‌روي ۲۰ ميليوني زائران در روز اربعين حسيني اشاره کرد و گفت: پياده‌روي براي زيارت موجب پاداش اخروي، سلامتي، بخشش گناهان و حسنات زيادي مي‌شود.

صالحي دشمن‌شناسي را اصل و اساس پيروي از مکتب اباعبدالله (ع) دانست و گفت: پياده‌روي اربعين آثار و برکات زيادي دارد که موجب وحدت بين همه مسلمانان و شيعيان مي‌شود.

رئيس اداره تبليغات اسلامي بروجن ضمن بيان اين که همايش اربعين ظرفيتي مناسب براي نمايش وحدت مسلمانان است، گفت: عشق و علاقه و جذبه حسيني باعث حضور حجم گسترده از جمعيت در مراسم اربعين شده است.

حجت الاسلام صالحي در ادامه تصريح کرد: پياده روي اربعين منجر به خنثي شدن دسيسه‌هاي دشمنان و رشد اسلام‌خواهي شيعه در دنيا مي‌شود.

صالحي همچنين گفت: در پياده روي اربعين خداوند براي هر گامي که افراد بر مي‌دارند حسنه‌اي را نوشته، گناهي را پاک مي کند و درجه‌اي به رتبه آنان مي‌افزايد.

انتهاي پيام1022ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۳۰:۵۴

1 Feb 2020