۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۸
کد مطلب : ۲۲۹۳۹
فرماندار شهرستان اردل:

براي توسعه شهرستان اردل راهي جزء احداث سد بهشت آباد وجود ندارد

محمد نوذري گفت: شهرستان اردل با وجود استعدادهاي بالقوه هيچ پيشرفتي ندارد و تنها راه توسعه و پيشرفت اين شهرستان احداث سد بهشت آباد است.
براي توسعه شهرستان اردل راهي جزء احداث سد بهشت آباد وجود ندارد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، جلسه اي بررسي و پيگيري مشکلات مردم شهرستان اردل در دفتر فرمانداري تشکيل گرديد. در اين ديدار که با حضور جمعي از معتمدين مردم برگزار شد، شهروندان مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند.


مسعود طاهري رئيس شوراي شهر اردل در اين جلسه ضمن تبريک اعياد شعبانيه و تسليت به مناسبت رحلت جانسوز امام خميني(ره) اظهار داشت:شهرستان اردل نسبت به شهرستان هاي ديگر محروم تر و خيلي مظلوم واقع شده و هيچ زمينه توسعه و شکوفايي در آن مشاهده نمي شود.

طاهري به مهمترين مطالبات چندين ساله شهرستان اردل اشاره کرد و افزود: سد بهشت آباد و جاده گورميزه مهترين مطالبه چندين ساله مردم اردل مي باشد که مردم بارها به مسئولين انتقال دادند و تا کنون جهت تسريع آنها تا کنون هيچ گونه اقدامي صورت نگرفت.

وي گفت: با توجه به اينکه عدالت مهترين دستور کار دولت تدبير است انتظار مي رود در استان هم عدالتانه به اين شهرستان نگاه کنند و هرچه زودتر جهت احداث سد بهشت آباد و تکميل جاده گورميزه تلاش کنند.


علي اصغر نصيري يکي از معتمدين شهرستان اردل در ادامه اين جلسه اظهار داشت:شهرستان اردل به دليل نبود زمينه اشتغال اکثر جوانان آنها مهاجرت کردند و تنها براي جلوگيري از اين مهاجرت ها و توسعه شهرستان احداث سد بهشت آباد است زيرا احداث اين سد باعث پيشرفت شهرستان و استان و زمينه اشتغال جوانان را مهيا مي کند.


محمد انصاري بخشدار مرکزي شهرستان اردل ضمن تشکر از حضور ريش سفيدان و معتمدين در اين جلسه گفت:مردم ولايتمدار شهرستان اردل در تمام عرصه ها پيش قدم بودند و امروز وظيفه ما اين است که مطالبات آنها ار بررسي و براي سرو سامان دادن توسه شهرستان تلاش کنيم.



محمد نوذري فرماندار شهرستان اردل نيز در ادامه با تبريک اعياد شعبانيه و تسليت به مناسبت رحلت امام راحل اظهار کرد:دولت تدبير براي توسعه و پيشرفت شهرستان اردل برنامه ريزي هاي کرده و سد بهشت آباد که يکي از مهمترين مطالبات شهرستان است به زودي عمليات اجرايي ان آغاز مي شود.
نوذري با بيان اينکه براي توسعه شهرستان راهي جزءاحداث سد بهشت آباد نيست افزود: شهرستان اردل با وجود استعدادهاي بالقوه هيچ پيشرفتي ندارد و تنها راه توسعه و پيشرفت اين شهرستان احداث سد بهشت آباد است.

وي گفت:سد بهشت آباد سال قبل در شوراي عالي آب مصوب شد و در رديف اعتبارات ملي هم قرار گرفت و انشاالله به زودي شروع به کار مي کند.

نوذري بيان کرد:براي تکميل جاده گورميزه ۳ ميليارد تومان تخصيص داداه شد که با توکل بر خدا و همت مسئولان استاني اين اعتبار بيشتر و به زودي اين پروژه مهم به بهره برداري مي رسد.


انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۲۵:۴۴

6 Jan 2020