۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶
کد مطلب : ۲۸۹۷۹
قاري کشوري قرآن کريم گفت:

انس با قرآن کريم سعادت دنيوي و اخروي رابه دنبال دارد

قاري کشوري قرآن کريم گفت: انس با قرآن کريم موجب سعادت دنيوي و اخروي بشريت است و درجات بهشت بر اساس تعداد آيات قرآن تقسيم شده است
انس با قرآن کريم سعادت دنيوي و اخروي رابه دنبال دارد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  پیرغار همزمان با ماه مبارک رمضان و سالروز وفات جانسوز حضرت خديجه کبري (س) ، محفل انس با قرآن کريم در حسينيه الزهرا (س) سپاه فارسان برگزار شد.

در اين مراسم مربي عقيدتي بسيج و قاري کشوري گفت : قرآن کريم کتاب ارزشمندي است که آيات آن راهگشاي بشر در زندگي دنيا و آخرت است، کتابي که گاه در کنج عزلت قرار گرفته و با وجود آثار قابل توجه دنيوي و اخروي آن مورد غفلت قرار مي گيرد. آثاري که اگر خوانندگان از آن مطلع گردندلاجرم تلاوت روزانه قرآن را پيشه خود خواهند ساخت.

سيد حفيظ الله مير احمدي در ادامه افزود : انس با قرآن کريم  موجب سعادت دنيوي و اخروي بشريت است و درجات بهشت بر اساس تعداد آيات قرآن تقسيم شده است و هر کس هر مقدار که با قرآن آشنا باشد درجات بهشت راطي مي کند.

وي تصريح کرد: براى تلاوت قرآن کريم فضايل، آثار و فوايد دنيايى و آخرتى فراوانى بيان شده است که از جمله اين موارد  بارورى ايمان، صفاى دل، تخفيف گناهان، برخوردارى از ثواب فرشتگان و پيامبران، هم‌نشينى با فرشتگان، پيمودن درجات کمال و ترقى در بهشت، درمان بيمارى‌هاى روحى، رفع غم و اندوه، روشنايى ديدگان، مونس تنهايى، عمر با برکت، استجابت دعا را مي توان نام برد .

انتهای پیام1022ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۱۲:۳۵

26 Dec 2019