۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۳
کد مطلب : ۲۴۹۱۹
معاون فرماندار کوهرنگ خبر داد

360 ميليارد ريال اعتبار جهت اتصال گاز به بازفت و صمصامي تامين اعتبار شد

معاون فرماندار شهرستان کوهرنگ گفت: با پيگيريهاي سليماني استاندار محترم استان چهارمحال و بختياري و حجه الاسلام نکونام نماينده ولي فقيه و خصوصا مدير عامل شرکت گاز، مبلغ 360 ميليارد ريال جهت اتصال گاز به بخش بازفت و صمصامي تامين اعتبار شد.
360 ميليارد ريال اعتبار جهت اتصال گاز به بازفت و صمصامي تامين اعتبار شد
به گزارش جهانبین، معاون فرماندار شهرستان کوهرنگ در گفت و گو با خبرنگار کوهرنگ خبر از آغاز عمليات گازرساني به بخش هاي دو آب صمصامي و بازفت خبر داد.

علي بدري بابادي گفت: با توجه به اينکه 54 هزار هکتار از جنگل هاي بسيار مرغوب استان در بخش بازفت است و مردم به علت نداشتن سوخت براي گرمايش فصول سرد متاسفانه اقدام به تخريب اين نعمت خدادادي مي شوند.

بدري بابادي در ادامه بيان داشت: يکي از خواسته هاي مردم و در جهت حفظ جنگل و جلوگيري از تخريب جنگل، گازرساني به مناطق صمصامي و بازفت از اهميت خاصي برخوردار است.

وي تصريح کرد: با توجه به اينکه هزينه گارزساني شرکت گاز طبق طرفه هاي اين شرکت براي هر خانواده 6 ميليون تومان است ولي اين هزينه براي گازرساني به بازفت به ازاي هر خانواده 22 ميليون تومان برآور شده است.

اين مقام مسئول در ادامه گفت: با پيگيريهاي سليماني استاندار محترم استان چهارمحال و بختياري و حجه الاسلام نکونام نماينده ولي فقيه و خصوصا مدير عامل شرکت گاز، مبلغ 360 ميليارد ريال جهت اتصال گاز به بخش بازفت و صمصامي تامين اعتبار شد.

معاون فرماندار شهرستان کوهرنگ در پايان اظهار داشت: مبلغ 80 ميليارد آن و اجراي 11 کيلومتر آن به پيمانکار واگذار شد که اين باعث رضايتمندي مردم اين مناطق شده است.


انتهاي پيام1020ج /610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۰۷:۲۸

31 Jan 2020