۰
plusresetminus
امام جمعه شهرکرد گفت: از قيام و ايستادگي برابر استکبار نبايد خسته شد.حالا که زير پرچم اين انقلاب هستيم بايد بر مقاومتمان ادامه دهيم چرا که فتنه ها هر چند خنثي شده است، اما عده اي بزدل در داخل کشور هنوز به بيگانگان اعتماد دارند.
از قيام و ايستادگي برابر استکبار نبايد خسته شد/ عده اي بزدل  در داخل کشور هنوز به بيگانگان اعتماد دارند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  اساتيد برتر ، حجت الاسلام والمسلمين نکونام در خطبه هاي نماز جمعه در مصلاي امام خميني(ره) شهرکرد اظهار داشت : از قيام و ايستادگي برابر استکبار نبايد خسته شد همانند امام راحل که در راه سخت قيام ۱۵ سال ايستادگي و مقاومت کردند.

خطيب نماز جمعه شهرکرد افزود : حالا که زير پرچم اين انقلاب هستيم بايد بر مقاومتمان ادامه دهيم چرا که فتنه ها هر چند خنثي شده است، اما عده اي بزدل در داخل کشور هنوز به بيگانگان اعتماد دارند.

حجت الاسلام والمسلمين نکونام گفت : انتقادهايي که از سر دلسوزي و در برابر فريبکاري ها گفته مي شود اهداف تخريبي ندارد اما برخي از اين انتقاد ها ناراحت مي شوند.


وي گفت: آمار هايي که ارائه مي شود و رشد و توسعه را نشان مي دهد در زندگي مردم و کاهش بيکاري و گراني نمودي ندارد.

نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري در ادامه با اشاره به لزوم اجراي برنامه هاي اقتصاد مقاومتي افزود: يکي از مشکلات روزمره توجه به تشريفات و تجمل گرايي است که به بنيان خانواده و جامعه اسيب مي زند.

حجت الاسلام والمسلمين نکونام گفت: هر چه قدر بتوانيم سبک زندگي اسلامي و سادگي را ترويج دهيم آرامش بيشتري در زندگي تجربه خواهيم کرد.

جشنواره‌هايي مانند عمار هنوز جايگاه مناسبي پيدا نکرده‌اند.

نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه جشنواره فيلم عمار در قالب فيلم‌هاي کوتاه و روايي، ارزش‌ها را معرفي مي‌کند، افزود: لازم است در برابر فيلم‌هاي مخربي که توسط برخي فيلم‌سازهاي غيرمتعهد ساخته شده و به خورد جامعه مي‌دهند از اين قبيل جشنواره‌ها حمايت کنيم.

نکونام با بيان اينکه اين قبيل جشنواره‌ها ارزش‌هاي انقلاب و اسلام را تقويت مي‌کنند، ادامه داد: خوشبختانه چندسالي است در کشور و استان ما اين جشنواره‌ها برگزار مي‌شود که اين جشنواره‌ها کمک‌هاي حضوري و مالي ما را مي‌طلبد.
.
امام جمعه شهرکرد در پايان با اشاره به حادثه ننگين ۱۷ دي ماه ۱۳۱۴ و کشف حجاب توسط رضا خان گفت: رضاخان و فرزندش محمدرضا شاه با کارهاي خود کشور را به سوي نابودي بردند.


انتهاي خبر./
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۵۵:۱۵

27 Dec 2019