۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹
کد مطلب : ۳۸۵۰۹
رئيس اداره ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري شهرستان کوهرنگ:

اولين اقامتگاه بوم گردي شهرستان کوهرنگ افتتاح شد

رئيس اداره ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري شهرستان کوهرنگ از افتتاح اولين اقامتگاه بوم گردي شهرستان کوهرنگ خبر داد.
اولين اقامتگاه بوم گردي شهرستان کوهرنگ افتتاح شد
به گزارش جهانبین نیوز،رئیس اداره ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري شهرستان کوهرنگ در گفتگو با خبرنگار کوهرنگ خبر گفت: شهرستان کوهرنگ به عنوان يکي از قطب‌هاي گردشگري کشور از پتانسيل‌های خاصي در زمينه اکوتوريسم (طبيعت گردي) برخودار مي باشد.

فرجام سميعي کراني افزود: گستردگي اين شهرستان و همجواري آن با سه استان اصفهان، لرستان و خوزستان باعث گرديده از اقليم متفاوتي برخوردار و در تمام فصول سال پذيراي گردشگران داخلي و خارجي گردد.

وي با بيان اينکه وجود عشاير در منطقه خود مزيد بر جذب بيشتر گردشگران مي باشد، تصريح کرد: به همين منظور وجود سرمايه گذاران خوبي در جهت توسعه زيرساخت‌هاي گردشگري و ايجاد واحدهاي خدمات رفاهي و اقامتي آمادگي خود را اعلام نموده و بعضا نيز به مرحله بهره برداري رسيده است.

سميعي گفت: در حال حاضر تعداد چهار هتل يک تا سه ستاره، مهمانپذير، کمپينگ گردشگري عشايري و همچنين داراي اقامتگاه‌هاي موقت در کانون‌هاي گردشگري و خانه مسافر آماده ارائه خدمات به گردشگران و مسافرين مي باشد.

رئيس اداره ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري شهرستان کوهرنگ تاکيد کرد: اين اداره نيز به منظور رفاه حال گردشگران توزيع عادلانه گردشگري در سطح شهرستان را در دستور کار خود قرار داده و جهت ايجاد زيرساخت‌هاي گردشگري در سه بخش شهرستان برنامه ريزي نموده است.

فرجام سميعي کراني در ادامه افزود: با حضور مديرکل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري، امام جمعه، فرماندار و جمعيي از مسئولين اولين اقامتگاه بوم گردي شهرستان در بخش صمصامي، منطقه بيرگان روستاي گل آباد افتتاح و مورد بهره برداري قرار گرفت.

وي بيان داشت: اين اقامتگاه در زميني به مساحت 3000 متر مربع و با زیربناي 700 متر در قالب دو ساختمان مجزا و هر ساختمان در سه طبقه با اعتباري بالغ بر ده ميليارد ريال احداث و مورد بهره برداري قرار گرفت.

سميعي گفت: با بهره برداري از اين واحد تعداد 40 نفر اقامت به واحدهاي اقامتي شهرستان اضافه و آماده ارائه خدمات به گردشگران عزيز مي باشد.







انتهاي پيام1026ج /610ک
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۰۰:۴۶

27 Dec 2019