۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹
کد مطلب : ۳۶۵۲۹
معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری خبر داد

خیزش گرد و خاک محلی را در سطح چهارمحال و بختیاری/ دمای هوای استان هفته آینده افزایش می‌یابد

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی در چهارمحال و بختیاری برای امروز خیزش گرد و خاک محلی را در سطح استان شاهد خواهیم بود.
خیزش گرد و خاک محلی را در سطح چهارمحال و بختیاری/ دمای هوای استان هفته آینده افزایش می‌یابد
مهرداد قطره معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی در چهارمحال و بختیاری برای امروز خیزش گرد و خاک محلی را در سطح استان شاهد خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: بر همین اساس سرعت باد در برخی ساعات بین ۵۰ تا ۶۰ کیلومتر هم خواهد رسید که همین وزش باد موجب خیزش گرد و خاک محلی در سطح چهارمحال و بختیاری می‌شود.
معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: این وضعیت تا پایان امروز همچنان ادامه دارد.

قطره عنوان داشت: انتظار داریم برای اواخر وقت امروز از شدت باد کاسته شود و برای فردا صبح نیز روند کاهشی دما را خواهیم داشت.

وی در ادامه بیان داشت: پیش‌بینی می‌شود برای فردا صبح حداقل دمای شهرکرد بین ۲ تا ۳ درجه بالای صفر شود که نسبت به امروز صبح که دما ۱۰ درجه بود کاهش حدود ۶ تا ۷ درجه‌ای را شاهد خواهیم بود.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری در انتها افزود: از لحاظ وضعیت جوی هم برای روزهای آینده جوی پایدار و از روز شنبه به بعد هم روند افزایشی دما و بدون بارش را در پیش خواهیم داشت.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۲۵:۵۶

1 Feb 2020