۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۳
کد مطلب : ۳۴۵۴۹
کارشناس مسائل سياسي:

قاليباف به نفع مردم کنار رفت/رويش مردمي به سمت حجت الاسلام رئيسي رو به رشد است

کارشناس مسائل سياسي ضمن بيان اين که قاليباف به خاطر منافع مردم و انقلاب احساس تکليف کرد، افزود: رويش مردمي به سمت حجت الاسلام "رئيسي" دو چندان شده و به زودي شاهد استقرار دولت کار و کرامت خواهيم بود.
قاليباف به نفع مردم کنار رفت/رويش مردمي به سمت حجت الاسلام رئيسي رو به رشد است
به گزارش جهانبین نیوز، داود قلعه اي کارشناس مسائل سياسي با اشاره به کناره گيري محمد باقر قاليباف از صحنه انتخابات رياست جمهوري به نفع حجت الاسلام رئيسي در گفتگو با کلار، اظهار داشت: حضور يکپارچه نيروهاي انقلابي در عرصه رقابت ها يکي از مهمترين اولويت هاي نيروهاي انقلابي بوده است.

وي گفت: قاليباف نشان داد مديري جهادي است و با کنار کشيدن از صحنه انتخابات به نفع حجت الاسلام رئيسي کار بسيار بزرگي براي موفقيت نيروهاي انقلابي کرد.

قلعه اي با بيان اينکه محمدباقر قاليباف نشان داد که هنوز خصايص انقلابي در بين نيروهاي جبهه انقلاب از ارزش بسيار بالاي برخوردار است، گفت: اين خصايص و رشادت ها از سوي ديگر جناح ها به فراموشي سپرده شده است.

اين کارشناس مسائل سياسي قاليباف را نيرويي متعهد و خدمت گزار در نظام جمهوري اسلامي دانست و گفت: قاليباف با حرکت انقلابي و به موقع نشان داد همانند دوران دفاع مقدس وقت شناسي را خوب مي داند.

قاليباف نشان داد در ميدان سياست هم ايثار گر است

وي با اشاره به اين که قاليباف با اين حرکت انقلابي نشان داد که در ميدان سياست نيز همچون ميدان جنگ يک ايثارگر و راهگشاست، افزود: اکنون مردم بايد تلاش کنند دولت جديدي با انگيزه‌هاي متفاوت براي تغيير وضع موجود سرکار بيايد.

قلعه اي با اشاره به اين که قاليباف به خاطر منافع مردم و انقلاب احساس تکليف کرد، گفت: اين حرکت انقلابي باعث انسجام و وحدت بيشتر نيروهاي انقلاب مي شود.

وي، همه اقدامات و جهت‌گيري‌هاي قاليباف از گذشته تا به امروز را نشان دهنده خودگذشتگي و فداکاري دانست و گفت: همه نيروهاي انقلابي براي نه به وضع موجود که مردم را خسته و دلزده کرده اتفاق نظر دارند.

به زودي شاهد استقرار دولت کار و کرامت خواهيم بود

قلعه اي ضمن بيان اين که اتحاد و همدلي همواره راهگشا بوده و خواهد بود، افزود: حرکت دقيق قاليباف حکايت از يک خودگذشتگي داشت که ماحصل آن در روز ۲۹ ارديبهشت براي تغيير وضعيت مردم مشاهده خواهد شد.

وي با اشاره به اين که همدلي و همکاري قطعاً موجب پيروزي نيروهاي انقلابي خواهد شد، تاکيد کرد: اتحاد اين دو نامزد انتخاباتي به نفع مردم و براي نجات کشور صورت گرفت.

رويش مردمي به سمت حجت الاسلام رئيسي رو به رشد است

‌اين کارشناس مسائل سياسي با بيان اين که اقبال و رويش مردمي به سمت  حجت الاسلام "رئيسي" دو چندان شده است، گفت: به زودي شاهد استقرار دولت کار و کرامت خواهيم بود.

اين کارشناس مسائل سياسي افزود: اميدواريم در روز انتخابات نتيجه‌اي رقم بخورد که نقشه‌هاي دشمنان را نقش بر آب کند و گام ديگري در راستاي اعتلاي نظام جمهوري اسلامي ايران باشد.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۱۹:۱۰

25 Jan 2020