۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۹
کد مطلب : ۲۸۵۱۹
در نقد شايعات منتشر شده در فضاي مجازي:

مردم و نظام پيروز انتخابات/ احزاب مجلس منتخب مردم را به نفع خود مصادره نکنند

انتخابات به همت همه اعم از مسئول و غيرمسئول برگزار شد و برگ زرين ديگري در تاريخ افتخارات نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران ثبت کرد اما برخي که گويا منفعت‌شان در شايعات و آشفته کردن جو است از اين موضوع خوشحال نيستند و سعي دارند نتيجه بدست آمده پس از انتخابات را به سود جناحي خاص مصادره کنند.
مردم و نظام پيروز انتخابات/ احزاب مجلس منتخب مردم را به نفع خود مصادره نکنند
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از پايگاه خبري تحليلي کيار بيدار انتخابات با شکوه دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي در سراسر ايران اسلامي برگزار شد و به همت مردم، مسئولان، کانديداها و هر کسي که سهمي در برگزاري انتخابات داشت افتخاري ديگر به افتخارات نظام مقدس جمهوري اسلامي اضافه شد حال آنکه برخي چشم ديدن اين روي انتخابات که نويد توسعه و پيشرفت و همکاري دولت و مجلس و اتحاد و يکپارچگي ايران اسلامي را مي‌دهد را ندارند.

اين روزها هر کس سعي دارد مجلس منتخب مردم را به سود حزب و جناح و گروهي خاص مصادره کند. نرم افزارهاي پيام‌رسان پر است از پيام‌هايي که حکايت از پيروزي جريان اصلاحات در انتخابات مجلس دهم و از سوي ديگر پيروزي اصولگرايان در اين دوره از انتخابات مجلس شوراي اسلامي دارد.

اگرچه نمي‌توان گرايش‌هاي سياسي منتخبان مردم در انتخابات اخير مجلس شوراي اسلامي را ناديده گرفت ولي نبايد همه چيز را به پاي اين موضوع نوشت.

بي‌شک يکي از عواملي که باعث شد انتخابات میزان رای ملت است

دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي باشکوه و دشمن‌شکن برگزار شود حضور جريانات مختلف سياسي در اين عرصه بود اما آنچه اين حضور را پررنگ و بي‌بديل ساخت شرکت خيل مردم و راي‌دهندگان در انتخابات و پاي صندوق‌های راي بود.

جداي از نتايج کسب شده آنچه باعث شد ايران اسلامي بار ديگر قوي‌تر و مقتدرتر از گذشته از عرصه انتخابات بگذرد حضور مردم در اين عرصه بود و اينک که مردم بار اصلي برگزاري انتخابات را بدوش کشيدند عده‌اي قصد مصادره اين پيروزي را به نفع جریانات و جماح‌بندي‌هاي سياسي خود دارند.

اي کاش هماناني که ديروز پشت سر مردم پنهان بودند و منتظر نتایج انتخابات مانده بودند تا رنگ خود را بر اساس نتایج حاصل شده تعيين کنند اکنون به آراء مردم احترام مي‌گذاشتند و نتيجه را آنگونه که بدست آمده است مي‌پذيرفتند.

بي‌شک پيروز واقعي انتخابات مردم و نظام هستند و اکنون نبايد اجازه داد انتخابات به نفع احزاب و جناح‌هاي خاص مصادره شود.

با پايان يافتن عرصه رقابت‌هاي انتخاباتي اکنون زمان آن رسيده است که رفاقت‌ها بر قرار و همه يکدل، يکصدا، متحد، يکپارچه با هدف اعتلاب ايران اسلامي و سربلندي همه ايرانيان دولت خدمت‌گزار، مجلس منتخب مردم و احزاب و جناح‌هاي سياسي تحت زعامت رهبر فرزانه انقلاب برنامه‌ريزي‌هاي لازم را انجام دهند و در سال اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل و سال‌هاي پس از آن دوره‌اي درخشان‌تر از گذشته را براي کشور عزيز جمهوري اسلامي ايران رقم بزنند.

مهدي بهزادي تشنيزي

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۴۱:۱۳

31 Jan 2020