۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸
کد مطلب : ۲۷۵۲۹

بيش از هزار نفر در معادن چهارمحال و بختياري اشتغال دارند

رئيس امور معادن استان چهارمحال و بختياري گفت: در سال جاري 22 ميليارد ريال سرمايه‌گذاري جديد صورت گرفته است و هم‌اکنون هزارو 530 نفر در معادن استان اشتغال دارند.
بيش از هزار نفر در معادن چهارمحال و بختياري اشتغال دارند
به گزارش  جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر، رئيس امور معادن چهارمحال و بختياري با اشاره به وجود ۱۸۲ معدن در این استان، اظهار کرد: ۱۰ معدن در سال آينده راه‌اندازي خواهد شد.

بهزاد ابراهيمي از استخراج پنج و نيم ميليون تن مواد معدني در ده ماهه گذشته خبر داد و افزود: از اين ميزان چهار ميليون تن در این استان استفاده شده و يک و نيم ميليون تن به استان‌هاي اصفهان و خوزستان صادر شده است.

وي با اشاره به وجود ۱۸۲ معدن در چهارمحال و بختیاری، بیان داشت: از اين معادن سنگ تزئيني و نما، خاک نسوز،سليس، گچ، مواد اوليه سيمان، شن و ماسه استخراج مي‌شود.

ابراهيمي بيان داشت: تاکنون در معادن اين استان ۶۳۰ ميليارد ريال سرمايه‌گذاري شده است.

وي با اشاره به راه‌اندازي ۱۰ معدن جديد در سال آينده، تصريح کرد: با راه‌اندازي اين تعداد معادن در استان زمينه اشتغال ۷۰ نفر و سرمايه‌گذاري بيش از ۱۰۰ميليارد ريال فراهم مي‌شود.

رئيس امور معادن استان، تکميل اکتشاف ماهواره‌اي به وسعت سه‌هزار و ۹۰۰ کيلومتر در دو شهرستان بروجن و کيار، مطالعه سه پهنه معدني در شمال استان در منطقه مارکده، بردشاه و کوهرنگ و انجام مطالعات برنامه ژئو توريسم، را از برنامه‌هاي شاخص در سال آينده عنوان کرد.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۴۹:۳۰

28 Jan 2020