۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶
کد مطلب : ۳۶۴۳۹
مسئول نمايندگي ولي فقيه در ناحيه مقاومت بسيج شهرستان کيار:

معرفت اولين شرط پيروي از امام حسين (ع)/ ولايت دليل اصلي دشمني دشمنان با شيعيان است

مسئول نمايندگي ولي فقيه در ناحيه مقاومت بسيج شهرستان کيار در جمع زينبيون روستاي تشنيز در خصوص قيام و هدف بلند امام حسين عليه السلام نکاتي قابل تامل را تبيين نمود.
معرفت اولين شرط پيروي از امام حسين (ع)/ ولايت دليل اصلي دشمني دشمنان با شيعيان است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کيار بيدار، حجت الاسلام ابوالقاسم قرباني در جمع عزاداران حسيني و زينبيون روستاي تشنيز گفت: خداوند بزرگ براي هدايت انسان ها راهنمايان و هادياني فرستاده است که اين هاديان و راهنمايان از آغاز خلقت تا پايان جهان همواره در کنار انسان ها هستند تا راه هدايت از گمراهي مشخص شود و بي شک اهل بيت (ع) بهترين هاديان و راهنمايان انسان ها هستند.

وي افزود: در آخرالزمان مسلمانان به ۷۳ فرقه تقسيم مي شوند و همه آنها مدعي راستين بودن و برحق بودن هستند اما پيروان فرقه اي نجات مي يابد که راه هدايت و راستي را پيش بگيرند.

قربانی افزود: هر چند بسياري از فرق منشعب شده از اسلام در حال حاضر مدعي حقانيت و تاسي از تعاليم راستين اسلام هستند اما شيعه اين افتخار را ارد که امامن دوازدگانه را به عنوان رهبر و پيشواي خود برگزيده است و امام حسين عليه السلام نيز به عنوان سومين امام معصوم شيعيان در راه حفظ و حراست از دين اسلام از همه چيزش حتي جان شيرينش گذشته است، شيعه معتقد است که امام حسين عليه السلام چراغ هدايت و کشتي نجات است و خوشا بحال کساني که در مسير ابا عبدالله الحسين گام بردارند.

مسئول حوزه نمايندگي ولي فقيه در ناحيه مقاومت بسيج شهرستان کيار گفت: عظمت امام حسين عليه السلام تا آنجاست که اهل بيت (ع) هم پيروان خود را به تاسي از راه و هدف امام حسين عليه السلام توصيه مي کنند.

حجت الاسلام قرباني افزود: شرط اول کسي که خود را پيرو امام حسين مي داند دلشان معرفت و شناخت است و کسي که به امام حسين عليه اسلام معرفت ندارد ادعايش ادعايي واهي است.

وي در ادامه گفت: پس از واقعه غدير خم و معرفي حضرت علي عليه السلام به عنوان اميرالمومنين پيامبر  ۷۰ روز زندگي کردند اما با وفات پيامبر (ص) ولايت اميرالمومنين علي عليه السلام توسط آل مروان غصب شد در آن زمان بني اميه که خود به حقانيت حضرت علي و امامان بعد از ايشان واقف بودند تا آنجا اهميت و منزلت و جايگاه امامت را پائين آوردند که در نزد مردم امات را با خلافت يکسان معرفي کردند در حالي که واقعا اينگونه نبود.

حجت الاسلام قرباني گفت: امام حسين عليه السلام با قيام خود و ايستادگي در برابر آل معاويه به دنبال سلطنت و پادشاهي نبود بلکه بدنبال اجراي احکام الهي در بين مردم بود اما دشمنان اين را نمي خواستند و هنگاميکه نتوانستند با دسيسه هاف با تهمت ها و... چهره ي امام حسين عليه السلام و هدف والايش را خدشه دار کنند کمر به قتل آن حضرت بستند تا اينکه در روز دهم محرم سال ۶۱ هجري در کربلا شهادت امام حسين عليه السلام و ياران صديقش به دست سپاه کفر و ظلم اموي رقم خورد.

وي در پايان گفت: دشمن از ابتدا تاکنون بدنبال دشمني کردن است و در حال حاضر نيز با همان اهداف گذشته در حال آسيب رساندن به دين و مقدسات است کما اينکه امروز هم شاهد هستيم دشمنان بدنبال خدشه دار نمودن چهره ي ولايت در کشور هستند اما به حمد و سپاس الهي موفق به رسيدن به اهداف شومشان نشده اند.

انتهاي پيام1026ج /۵۸۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۱۱:۴۶

26 Dec 2019