۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴
کد مطلب : ۳۰۴۹۹
12 آبان امسال؛

يادواره 288 شهيد شهرستان لردگان برگزار مي‌شود

فرماندار شهرستان لردگان از برگزاري يادواره 288 شهيد شهرستان لردگان همزمان با سالروز اعزام کاروان پياده اين شهرستان به جبهه حق عليه باطل خبر داد.
يادواره 288 شهيد شهرستان لردگان برگزار مي‌شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ ابوالقاسم کريمي فرماندار شهرستان لردگان در گفت‌وگو با خبرنگار سلام لردگان اظهار داشت: 12 آبان ماه امسال، همزمان با سالروز اعزام کاروان پياده شهرستان لردگان به جبهه حق عليه باطل برگزار خواهد شد.

وي هدف از برگزاري اين مراسم را ترويج فرهنگ ايثار و شهادت و بزرگداشت شهداي اين منطقه عنوان کرد و افزود: يادواره‌هاي شهدا فرصتي است براي آشنا کردن نسل جديد با آرمان‌ها و اهداف شهدا و بايد از اين نوع مراسم‌ها بهترين استفاده را براي اشاعه فرهنگ ايثار و شهادت استفاده کرد.

فرماندار لردگان، بيان داشت: در اين ميدان راه شهدا را فراموش نکنيم چراکه اگر فراموش شود شرمنده شهدا مي‌شويم و بايد نقشه راه را از رهبرمان و خانواده شهدا و جانبازان بگيريم.

وي تصريح کرد: برگزاري يادواره‌هاي شهدا مصداق زنده نگه داشتن راه شهدا و امام است، راه شهدايي که محور زندگي آن‌ها خدا بود و براي خدا کار مي‌‌کردند و اگر کار ما براي رضاي خدا باشد از تعريف و تمجيد ديگران در کار خود مغرور و از سرزنششان نا اميد و مأيوس نمي‌شويم.

انتهاي پيام1026ج /630 ل

مرجع : پایگاه خبری تحلیلی سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۱۶:۲۰

30 Dec 2019