۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸
کد مطلب : ۴۰۰۲۹
مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری:

رسانه‌های جمهوری اسلامی یک تنه در مقابل توطئه‌های جبهه شیطان ایستاده‌اند

مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری با اشاره به فعالیت هزاران شبکه‌ ماهواره‌ایی و شبکه‌های فعال در فضای مجازی که همه در خدمت جبهه شیطان هستند بیان داشت: رسانه‌های جمهوری اسلامی ایران یک تنه در مقابل این توطئه‌ها ایستاده‌اند و بنابراین نباید خود را درگیر حواشی کنند و راه و هدف نظام برایشان از هر چیزی مهم‌تر باشد.
رسانه‌های جمهوری اسلامی یک تنه در مقابل توطئه‌های جبهه شیطان ایستاده‌اند
به گزارش جهانبین نیوز؛ مهرداد عظیمی مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری پیش از ظهر امروز در کارگروه هم‌اندیشی بیست و یکمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌ها ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاران در دوره‌ای که جبهه شیطان به دنبال بهره‌گیری از فضای رسانه‌ای است کار بزرگی انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: در فضای مجازی شاهدیم افرادی که به ظاهر طرفدار انقلاب هستند اما در باطن خودفروخته دشمن، انقلاب اسلامی را مورد هجمه قرار می‌دهند، اما افرادی هم هستند که مقاومت می‌کنند و می‌ایستند و ما مانند همیشه که پیروز بودیم در این جبهه هم پیروز و سربلند خوهیم بود.

مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه همه رسانه‌ها در این استان مانند اعضای یک خانواده هستند افزود: باید همه رسانه‌ها چه رسانه ملی و چه مطبوعات و خبرگزاری‌ها در رفع مشکلات، همدیگر را یاری کنند.

وی با اشاره به فعالیت هزاران شبکه‌ ماهواره‌ایی و شبکه‌های فعال در فضای مجازی که همه در خدمت جبهه شیطان هستند بیان داشت: رسانه‌های جمهوری اسلامی ایران یک تنه در مقابل این توطئه‌ها ایستاده‌اند و بنابراین نباید خود را درگیر حواشی کنند و راه و هدف نظام برایشان از هر چیزی مهم‌تر باشد.

صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری قطب تولید کارهای نمایشی در کشور است

عظیمی تاکید کرد: باید فعالان رسانه‌ای در این مسیر مراقب توطئه‌های دشمن باشند و نیاز است که در این مسیر همواره اطلاعات و دانش خود را به روز کنند.

وی با بیان اینکه در صدا و سیما تلاش بر این است که نام چهارمحال و بختیاری در کشور بدرخشد، امروز با افتخار می‌توان گفت شبکه جهانبین در کشور جزء رسانه‌های اول است خاطرنشان کرد: در طول این سه سال در تمامی ارزیابی‌ها صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری جزء اولین‌ها بوده است.

عظیمی بیان داشت: با وجود ضعف‌هایی که در صدا و سیما داشتیم اما مردم بزرگوار این استان همواره ما را همراهی کردند و ما تا جایی که توانستیم مشکلات را رفع کردیم و اگر مشکلی باقی مانده به علت نبود ظرفیت‌های لازم است.

وی با اشاره به اینکه چهارمحال و بختیاری یکی از استان‌های کوچک کشور است ادامه داد: این درحالی است که در ارزیابی‌ها ما را در کنار استان‌های بزرگ می‌سنجند، در بسیاری از استان‌ها عوامل خارج از سازمان مانند کارخانه‌ها و نهادها به صدا و سیما برای ساخت تولیدات کمک می‌کنند، ما در این استان خیلی از این کمک‌ها بهره‌مند نیستیم اما با وجود توانمندی همکاران فعال در این رسانه امروز قطب تولید کارهای نمایشی در کشور هستیم.

چهارمحال و بختیاری میزبان بیست و یکمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌ها  می‌شود

مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری از ساخت یک فیلم تاریخی فاخر و تولید چهار تله فیلم از سال گذشته تاکنون خبر داد و افزود: در حوزه خبر و رادیو هم کارهای بسیار خوبی صورت گرفته و در حوزه فضای مجازی، معاونت فضای مجازی شکل گرفته و امروز در شبکه‌های اجتماعی بومی پرمخاطب‌ترین کانال‌ها را در اختیار داریم.

عظیمی معرفی این استان در کشور را یکی از مطالبات به حق مردم عنوان و تاکید کرد: یکی از علل اشتباهی که در مورد مرکز این استان پیش می‌آید نام شهرکرد است که ناخودآگاه یک شهر کردنشین را به یاد می‌آورد، اما ما تلاش می‌کنیم در معرفی درست استان به کشور و باید سهم هر دستگاهی در معرفی استان مشخص شود.

وی با اشاره به میزبانی چهارمحال و بختیاری در بیست و یکمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌ها در شهریورماه افزود: این بستگی به استان و مدیران استانی دارد که چطور از این ظرفیت استفاده کند و استان را به کل کشور معرفی کنند.

عظیمی بیان داشت: در این جشنواره از خانواده معظم شهدا تقدیر به عمل می‌آید و در این جشنواره هنرمندان استانی دیده شده و معرفی می‌شوند.

لازم به ذکر است در انتهای این برنامه از خبرنگاران و مدیران مسئول مطبوعات و خبرگزاری‌های حاضر در برنامه تجلیل شد.
انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۳۸:۱۸

27 Dec 2019