۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
کد مطلب : ۴۰۱۵۵
مسئول موسسه خيريه آبشار عاطفه هاي اردل:

بانوان فوتباليست اردلي مقام اول مسابقات کشوري را کسب کردند

مسئول موسسه خيريه آبشار عاطفه هاي شهرستان اردل از کسب مقام اول تيم فوتسال بانوان اين شهرستان در مسابقات کشوري آبشار عاطفه‌ها خبر داد.
بانوان فوتباليست اردلي مقام اول مسابقات کشوري را کسب کردند
فاطمه رئيسي مسئول موسسه خيريه آبشار عاطفه هاي شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز  اظهار کرد: نخستين دوره از مسابقات فوتسال موسسه خيريه آبشار عاطفه ها کشوري در رده سني آزاد با شرکت ۴۵ تيم آقايان و بانوان از ۲۸ مرداد ماه در وزوان از توابع شهرستان شاهين شهر و ميمه استان اصفهان آغاز و به مدت پنج روز ادامه داشت و تيم بانوان موسسه خيريه آبشار عاطفه هاي شهرستان اردل به نمايندگي از استان از مناطق محروم به اين مسابقات اعزام شده بود.

رئيسي اظهار کرد: تيم فوتسال بانوان شهرستان اردل با اسامي زينب خسروي،نسيم نصيري، نرگس حاتمي، کوثرفرهادي،زهراحاتمي، فاطمه امامي، کافيه هزاريان، سودابه کياني، نسيم جهانبازي، فاطمه ظفريان، فاطمه، عبدالهي، زهرا صالحي با پنج برد و يک مساوي و کسب ۱۶ امتياز با قاطعيت کامل قهرمان اين دوره از مسابقات شده است.

وي افزود: اين مسابقات با هدف ترويج و اشاعه فرهنگ اسلامي ايجاد و نشاط و شادي و تندرستي، رشد و استعدادهاي فوتسال کشور ، توسعه ورزش استانهاي محروم کشور و همچنين شکل گيري و تقويت تيم‌هاي فوتسال استان‌ها و شناسايي تيم ها و بازيکنان مستعد و معرفي آنها به تيم هاي سطح بالا در کشور برگزار شد.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۰۴:۲۲

27 Dec 2019