۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۹
کد مطلب : ۱۸۳۸۵
به مناسبت تقارن ۱۳ آبان با عاشوراي حسيني

اجتماع بزرگ عاشورائيان استكبارستيز در شهرکرد برگزار مي‌شود

اجتماع بزرگ عاشورائيان استكبار ستيز در شهركرد و ۴۳ نقطه استان در روز عاشوراي اباعبدالله‌الحسين(ع) با شعار مرگ بر آمريكا و مرگ بر انگليس برگزار مي‌شود.
اجتماع بزرگ عاشورائيان استكبارستيز در شهرکرد برگزار مي‌شود
به گزارش جهانبین‌نیوز، رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي چهارمحال و بختياري در جلسه يوم‌الله ۱۳ آبان اين استان با اعلام اين خبر گفت: اين مراسم در سراسر استان رأس ساعت ۸:۳۰ صبح با حضور اقشار مختلف و دانشجويان و دانش‌اموزان برگزار خواهد شد.

علي گرجي، افشاي باطل را از بركات قيام عاشورا برشمرد و گفت: حضرت سيدالشهداء با قيام خود نقاب از چهره بني اميه كنار زد و قيام امام راحل عظيم‌الشأن(ره) و حماسه شهداي دانش‌آموز در سال ۱۳۵۷ و دانشجويان در تسخير لانه جاسوسي آمريكا نيز نمونه‌اي از نمايان نمودن چهره نفاق ستم‌شاهي و آمريكاي جنايتكار در قرن حاضر بود.

وي با اشاره به اين مطلب كه در دوران انقلاب‌اسلامي دانش آموزان و دانشجويان به تاسي از سيدالشهدا(ع) تا آخرين نفس براي برپاداشتن يك نظام اسلامي ايستادگي كردند اظهار داشت: پيام نهضت عاشورا، نهراسيدن از دشمن تا دندان مسلح است كه حماسه آفرينان ۱۳ آبان با درس‌آموزي از قيام حسيني بر سر عقيده و ايمان خود در آن شرايط خفقان مقاومت كردند و حماسه‌اي جاودانه آفريدند.

گرجي از امام حسين(ع) به‌عنوان يك انسان الهي كه همه چيز خود را فداي اسلام كرد ياد نمود و خاطرنشان كرد: امام عزيز و شهداي دانش آموز و دانشجو نيز كه شاگردان مكتب شهادت بودند هستي خود را فداي دين و احياي اسلام ناب محمدي(ص) كردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان افزود: درس و پيام ديگر سالار شهيدان عمل به تكليف بود كه امام و شهداء آنچه برايشان مهم بود عمل به تكليف و وظيفه بود بر همين اساس رهبر كبير انقلاب فرمودند «ما مأمور به انجام وظيفه‌ايم نه تابع نتيجه».

گرجي ادامه‌داد: عاشورا به ملت ايران ياد داد كه بايد تا آخرين نفس مقاومت كرد و هيچگاه در برابر خواسته‌هاي استكبار جهاني حتي ذره‌اي از اهداف و آرمان‌هاي خود كوتاه نخواهد آمد.

وی تصریح کرد: مردم ظلم‌ستيز بام ايران در ادامه حماسه‌آفريني حضور باشكوه خود همچون سال‌هاي گذشته در يوم‌الله ۱۳ آبان امسال همزمان با عاشوراي حسيني درس‌آموزي خود از مكتب سيدالشهداء را به منصه ظهور خواهند گذاشت.

گفتني است اين مراسم در شهركرد مقابل امامزادگان دو خاتون برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۰۲:۱۰

8 Jan 2020