۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶
کد مطلب : ۳۳۳۱۵
امام جمعه موقت کوهرنگ در خطبه هاي نماز جمعه:

دشمنان نبايد با زبان تهديد و تحريم با ملت ايران سخن بگويند

امام جمعه موقت کوهرنگ گفت: حضور گسترده و باشکوه مردم در واقع پاسخي به ياوه گويي هاي مقامات تازه به دوران رسيده در امريکا بود تا بدانند کوچکتر از آن هستند که با ملت ايران با زبان تهديد و تحريم سخن بگويند.
دشمنان نبايد با زبان تهديد و تحريم با ملت ايران سخن بگويند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، حضرت حجت الاسلام محمد عسگري، خطيب موقت شهرستان کوهرنگ در خطبه هاي اين هفته شهرستان کوهرنگ ضمن تسليت ايام فاطميه و تقدير و تشکر از حضور حماسي،مردم در راهپيمايي يوم الله 22 بهمن ماه اين راهپيمايي باشکوه و بي نظير را غرور آفرين خواند و گفت: ختي رسانه هاي امريکايي و اروپايي اعتراف کردند حضور اقشار مختلف مردم در راهپيمايي 22 بهمن امسال چشمگيرتر و گسترده تر از هميشه بوده است.

حجت الاسلام عسگري افزود: به فرموده مقام عظماي ولايت همان کساني که هر سال 22 بهمن را تحقير ميکردند و ميگفتند چند هزار آمده اند در خيابان و اينکه امسال تعبيرات ميليوني بکار بردند که نشان دهنده اين است که انقلاب از آن مردم است.

خطيب موقت نماز جمعه کوهرنگ تصريح کرد: با اينکه دشمنان آن سوي مرزها پولها خرج مي کنند و در طول شبانه روز مشغول هستند تا عليه نظام و انقلاب مقابله کنند، اما اين حضور ميليوني مردم نقشه هاي شوم دشمنان نظام و انقلاب را نقش بر آب ميکنند.

وي با اشاره به اينکه مردم ايران نه تنها 22 بهمن بلکه در همه ايام و مناسبتها ملتي مقاوم هستند و خواهند بود خاطر نشان کرد: اين نشان دهنده وحدت و انسجام و هراس ناپذيري مردم و پيوند آنها با انقلاب است و حضور گسترده و باشکوه مردم در واقع پاسخي به ياوه گويي هاي مقامات تازه به دوران رسيده در امريکا بود تا بدانند کوچکتر از آن هستند که با ملت ايران با زبان تهديد و تحريم سخن بگويند.

حجه الاسلام عسگري در ادامه گفت: دشمنان بايد با اين ملت فهيم و سلحشور و هميشه در صحنه و هوشيار با زبان تکريم و متناسب با شان و منزلت شان سخن بگويند و بدانند با تهديد و تحريم کاري از پيش نخواهند برد.

خطيب موقت کوهرنگ خاطر نشان کردند: ملت مسلمان ايران با جان و دل پاسدار شهيدان انقلاب اسلامي است اما از وعده هاي تکراري و تو خالي و شعارهاي بي عمل جريان هاي مختلف  سياسي و امتداد مشکلات اقتصادي و اجتماعي نا اميد شده اند و از اعتماد برخي مسولان به دشمن و از مفاسد اقتصادي نگران و دلواپس هستند.


انتهاي پيام/610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۰۲:۲۰

18 Feb 2020