۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹
کد مطلب : ۳۷۳۷۵
فرماندار کوهرنگ:

احداث جاده عشايري پنبه کال به رونق گردشگري در کوهرنگ کمک می‌کند

فرماندار کوهرنگ با بيان اينکه يکي از خواسته هاي مردم کوهرنگ احداث جاده پنبه کال است بيان داشت؛ اين جاده علاوه بر اينکه شهرستان را از بن بست در مي آورد باعث رونق گردشگري مي شود.
احداث جاده عشايري پنبه کال به رونق گردشگري در کوهرنگ کمک می‌کند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، مرتضي زمانپور فرماندار کوهرنگ عصر ديروز در شوراي اداري اين شهرستان گفت: جاده پنبه کال از نظر گردشگري کمک زيادي به شهرستان کوهرنگ مي کند.

وی افزود: احداث جاده پنبه کال به بازفت علاوه بر اينکه مسير را کوتاه مي کند شهرستان کوهرنگ بخصوص چلگرد را از بن بست خاج مي کند.
 
زمان‌پور ادامه داد: کار ساخت اين جاده به زودي آغاز خواهد شد و تا 30 تيرماه سال آينده بايد هشت کيلومتر از آن جاده سازي شود.
 
وی با بيان اينکه این يکي از خواسته هاي مردم کوهرنگ است تاکید کرد: اين جاده علاوه بر اينکه شهرستان را از بن بست در مي آورد باعث رونق گردشگري مي شود.

زمان‌پور جاده عشايري، روستايي پنبه کال حد فاصل بخش بازفت چهارمحال و بختياري با استان خوزستان را بهم وصل مي کند.

فرماندار کوهرنگ اضافه کرد: با تکميل اين محور سخت گذر، راه کوچ عشاير و تردد بين استان گرمسيري خوزستان بيش از سه ساعت کوتاه تر خواهد شد.

وی بیان داشت: اعتبار مورد نياز براي احداث و تکميل اين جاده عشايري را 100 ميليارد ريال است که اين جاده از مرکز بخش بازفت به منطقه شيخ عليخان و به مناطق قشلاقي خوزستان ختم مي شود.

انتهاي پيام1026ج /610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۴۹:۴۵

28 Dec 2019