۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۶
کد مطلب : ۲۵۳۰۵
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری:

کتاب مهم‌ترین راه گسترش دانش بشری

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: کتاب امروزه به عنوان یکی از مهمترین راه‌های گسترش دانش بشری باید در اختیار مخاطب قرار گیرد تا فرهنگ کتابخوانی در جامعه گسترش یابد.
کتاب مهم‌ترین راه گسترش دانش بشری
به گزارش جهانبین نیوز، اسماعیل عامری گلستان، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری، در بازدید از دهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان که در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی شهرکرد برپا شده است، گفت: اهمیت نقش کتابخوانی بسیار مهم است به طوری که مقام معظم رهبری به لزوم کتاب‌خوان شدن مردم تأکید فراوانی دارند و معتقدند که باید استعدادهای نویسندگی که به نگارش کتاب منجر می‌شود تقویت شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری با ابراز امیدواری از نتایج مثبت این نمایشگاه که منجر به آشتی نسل جوان با کتاب و کتابخوانی شود افزود: در جامعه‌ای که مردم به‌ویژه نسل جوان با کتاب مانوس نباشند، تهاجم فرهنگی به آن وارد می‌شود اما خوشبختانه نویسندگان با وجود مشکلات مختلف در عرصه نشر همچنان به نگارش آثار خود برای مردم ادامه می‌دهند.

گفتنی است: دهمین نمایشگاه بزرگ کتاب چهارمحال و بختیاری با حضور بیش از ۴۰۰ ناشر با ۳۰ هزار عنوان در ۱۸۱ غرفه برپا شده است.

نمایشگاه دهم کتاب چهارمحال و بختیاری از ششم تا دوازدهم آبان ماه در میدان دفاع مقدس شهرکرد برگزار می‌شود.


انتهای پیام /۱۰۲۸ ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۱۱:۰۱

14 Feb 2020