۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۴
کد مطلب : ۲۸۲۸۵
در چهارمحال و بختياري؛

برگزاري کارگاه‌هاي آموزشي بناها، بافت‌ها و محوطه‌هاي تاريخي

معاون میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری گفت: کارگاه آموزشی بناها، بافت‌ها و محوطه‌های تاریخی در چهارمحال و بختیاری به زودی برگزار خواهد شد.
برگزاري کارگاه‌هاي آموزشي بناها، بافت‌ها و محوطه‌هاي تاريخي
به گزارش  جهانبین نیوز؛ به نقل از  بام ايران خبر، مصطفي هادي‌پور معاون ميراث فرهنگي، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری از فرا رسيدن سي فروردين‌ماه روز بناها، بافت‌ها و محوطه‌هاي تاريخي خبر داد و اظهار داشت: به همين مناسبت کارگاه آموزشي در دو بافت تاريخي این استان شامل روستاي ياسه چاي و شهر چالشتر با حضور ۴۰ نفر از دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي شهرکرد فردا برگزار مي‌شود.

مصطفي هادي‌پور ديگر برنامه‌هاي اجرايي را برگزاري کارگاه آموزشي سه ساعته براي کارکنان اداره کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان و ساير علاقمندان در سالن جلسات شهيد رفيعي اداره کل باحضور دکتر اردشير آخوندي عنوان کرد و اظهار داشت: در پايان کارگاه آموزشي مذکور براي کليه شرکت‌کنندگان گواهينامه آموزشي صادر خواهد شد.

هادي‌پور در پايان هدف از برگزاري برنامه‌هاي فوق را آشنايي دانشجويان و ساير علاقمندان به بناها، بافت‌ها و محوطه‌هاي تاريخي دانست و گفت: باتوجه به اهميت موضوع، حفاظت و صيانت از اينگونه آثار وظيفه همگاني است.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۱۴:۵۲

26 Dec 2019