:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> فشارهای سیاسی نباید در روند پرونده مهدی هاشمی تاثیرگذار باشد | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۵
کد مطلب : ۱۶۸۵۵
600 مسئول بسیج دانشجویی خطاب به قاضی مقیسه:

فشارهای سیاسی نباید در روند پرونده مهدی هاشمی تاثیرگذار باشد

600 تن از مسئولین بسیج دانشجویی کشور با امضای طوماری با حمایت از قاضی مقیسه از وی خواستند در روند پرونده مهدی هاشمی تحت تاثیر فشارهای سیاسی ، قرار نگیرد.
فشارهای سیاسی نباید در روند پرونده مهدی هاشمی تاثیرگذار باشد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج دانشجویی، ۶۰۰ نفر از مسئولین بسیج دانشجویی کشور با امضای طوماری از قاضی مقیسه، قاضی جدید پرونده مهدی هاشمی حمایت‌ کرده و از او خواستند که در اجرای عدالت، تحت تأثیر فشارهای سیاسی قرار نگیرد.

متن کامل این طومار به شرح ذیل است:

"جناب آقای قاضی مقیسه"

سلام علیکم

پس از سال‌ها که همگان منتظر اقدام جدی قوه قضائیه در برخورد با سرمایه‌داران و آقازادگان بودند، شاهد عزم این قوه در برخورد با مافیای قدرت و ثروت هستیم.

اینک مطالبه جدی ما دانشجویان از جنابعالی این است که در مقابل فشارها ایستادگی کرده و با شجاعت و عزم انقلابی، سرانجام پرونده «مهدی هاشمی» را مشخص کنید.

دانشجویان انقلابی ضمن حمایت از اقدامات اخیر قوه قضائیه، به ویژه در به دادگاه کشاندن آقازاده فعال در فتنه، اخبار این پرونده را دقیقا رصد می‌کند و تا تحقق نتیجه نهایی پیگیری خواهند کرد.»

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۵۹:۳۳

1 Feb 2020