۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱
کد مطلب : ۳۱۸۸۵
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان سامان:

چهار پايگاه بسيج در شهرستان سامان افتتاح شد

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان سامان گفت: هدف از تاسيس پايگاه هاي مقاومت در مناطق مختلف شهري و روستايي ، فعاليت نظامي نبوده و بيشتر به دنبال کار فرهنگي هستيم.
چهار پايگاه بسيج در شهرستان سامان افتتاح شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سامان ما همزمان با گراميداشت هفته بسيج، در شهرستان سامان چهار پايگاه بسيج در سطح شهر سامان و روستاي هاي اين شهرستان افتتاح شد.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان سامان عباس رحيمي در گفتگو با خبرنگار سامان ما با بيان اينکه پايگاه ريحانه النبي شهرک ابوذر و مجموعه اداري سالن صالحين شهرستان و کانون بسيج مهندسين در شهر سامان و پايگاه حضرت فاطمه الزهرا ايل بيگي و پايگاه حضت رقيه در روستاي چم چنگ در هفته بسيج در شهرستان ساان افتتاح شد، اظهار داشت: براي سه پايگاه روستاي چم چنگ، شهرک ابوذر سامان و سالن اداري و بسيج مهندسان شهرستان ۴۵۰ ميليون ريال اعتبار هزينه شده است.

عباس رحيمي به نقش و تاثير پايگاه هاي مقاومت بسيج در بين جامعه پرداخت و افزود: نقش پايگاه هاي مقاومت بسيج در دوران کنوني که دشمن با تمام توان در صدد تهاجم فرهنگي عليه نظام است،پر رنگ تر است و وظايف بسيجيان فراتر از فعاليتهاي نظامي بوده و سنگين تر است.

عباس رحيمي با بيان اينکه هدف سپاه از تاسيس پايگاه هاي مقاومت تربيت نيروي نظامي نيست،گفت:هدف ما از تاسيس پايگاه هاي مقاومت در مناطق مختلف شهري و روستايي ، فعاليت نظامي نبوده و بيشتر به دنبال کار فرهنگي هستيم.

رحيمي عنوان کرد: پايگاه مقاومت در کنار مسجد مي تواند بزرگترين نقش را در تربيت مردم، به خصوص جوانان داشته باشد و در واقع اين دو مرکز به عنوان دو نهاد فرهنگي مي توانند بستر مناسبي براي فعاليتهاي منسجم فرهنگي باشند.

وي بيان داشت: بعضي از افراد جامعه، بسيج و فعاليت بسيج را محدود به دوران جنگ مي دانند در صورتي که بسيج و تفکر بسيجي از آغاز شکل گيري انقلاب همراه و هميار انقلاب بود.

ششمين کانون بسيج مهندسين کشاورزي و منابع طبيعي استان چهارمحال و بختياري، در شهرستان سامان با حضور «سردار محمد علي اکبري» جانشين فرماندهي ستاد سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) استان، فرماندار و جمعي از مسئولان شهرستاني در اداره جهاد کشاورزي شهرستان سامان افتتاح شـد.

در افتتاحيه اين مراسم، «سرهنگ دوم پاسدار عليرضا رحيمي» مسئول بسيج مهندسين کشاورزي و منابع طبيعي شهرستان سامان با بيان اينکه اين شهرستان به جهت قطب توليد محصولات باغي در استان به شمار مي رود اظهار داشت: در اين راستا بيش از ۲۵۰ نفر فارغ التحصيل رشته کشاورزي و منابع طبيعي هستند که براي اجراي ماموريت دو طرح بسيج همگاني کشاورزي و طرح بسيج همراه با منابع طبيعي در جهت افزايش بهره وري و عملکرد در سطحي واحد و کمک به منابع طبيعي، در راستاي حفظ و جلوگيري از تخريب منابع و ايجاد زير بناي توسعه اقتصادي استان نقش بسزايي دارند.

وي افزود: در طي سه سال گذشته که از تشکيل و راه اندازي اين سازمان مي گذرد، بيش از ۴۰ درصد از جامعه مهندسين کشاورزي و منابع طبيعي استان به عضويت اين سازمان درآمده اند.

مسئول بسيج مهندسين کشاورزي و منابع طبيعي شهرستان سامان يادآور شد: پيشتر اين کانون در شهرستان هاي شهرکرد، بروجن، لردگان، فارسان و کيار افتتاح شده است.



انتهاي پيام1022ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۴۸:۳۴

18 Jan 2020