۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰
کد مطلب : ۳۳۸۶۵

اقدامات لازم براي اجراي مراسم 12 فروردين در نوروزگاه بروجن انجام شد

رئيس ميراث‌فرهنگي صنايع‌دستي و گردشگري شهرستان بروجن ضمن گراميداشت 12 فروردين از اجراي مراسم ويژه روز جمهوري اسلامي ايران در نوروزگاه بروجن خبر داد.
اقدامات لازم براي اجراي مراسم 12 فروردين در نوروزگاه بروجن انجام شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر؛ بهادر نوروزي رئيس ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري شهرستان بروجن از اجراي مراسم ويژه ۱۲ فروردين در اين شهرستان خبر داد.

وي تصريح کرد: مراسم وِيژه روز جمهوري اسلامي ايران همراه با نواختن آواهاي انقلابي، سرود ايران در بروجن اجرا مي‌شود.

وي با اشاره به برنامه‌هاي اجرايي در نوروز ۹۶ با توجه به شعار امسال ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري« نوروز ۹۶ خدمات متفاوت» خاطرنشان کرد: برپايي هفت‌سين در هفت جايگاه، برگزاري مراسم تحويل سال در گلزار شهداي بروجن و فعاليت‌ کميته‌هاي ۱۰گانه در راستاي ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران از اقدامات مهم بوده است.

نوروزي يادآور شد: توزيع اقلام متناسب با ايام نوروز و آيين‌هاي مربوط به آن، برپايي سه پايگاه ثابت و سيار امدادخودرو، پايگاه اورژانس و اختصاص خانه‌هاي استيجاري، هتل‌ها و مدارس به اقامت مسافران در اين شهرستان از فعاليت‌هاي شاخص در راستاي استقبال و پذيرايي از ميهمانان نوروزي است.

وي با اشاره به اينکه اداره‌ راهداري و حمل و نقل جاده‌اي اين شهرستان با نصب تابلوهاي مختلف در مسيرها و ترميم و بازسازي محورها در ستاد هماهنگي اجراي خدمات سفر نوروزي نقش مهمي ايفا کرده‌است، گفت: کميته نظارت بر صنوف همواره فعال است و بر نحوه فعاليت رستوران‌ها، نمازخانه‌ها، اغذيه‌فروشي‌ها و ... نظارت و کنترل دارند.

انتهاي پيام1022ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۱۵:۱۱

17 Feb 2020