۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۳
کد مطلب : ۳۹۸۰۵
نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختیاری:

بسياري از چاله چوله ها پر شده است به گودال ها بايد توجه کرد

نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختیاری با بيان اينکه کشور ما در کشتي انقلاب اسلامي سوار شده است گفت: کشتي انقلاب در درياي طوفان زده حرکت مي کند که امواج سنگيني اطراف آن را فرا گرفته است، بسياري از چاله چوله ها پر شده است به گودال ها بايد توجه کرد.
بسياري از چاله چوله ها پر شده است به گودال ها بايد توجه کرد
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت السلام و المسلمين محمدعلي نکونام نماينده ولي فقيه در استان ظهر امروز در همايش تجليل از شبانان و گله داران استان چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه مشکلات بايد شناسايي شود اظهار کرد: در جاهايي که بايد ارائه شود مشکلات را به من بدهند تا از مسئولين آن ها را مطالبه کنم.

وي با اشاره اينکه مسئولين بايد هرچه سريعتر مشکلات را شناسايي و اقدام به رفع آن ها کنند بيان داشت: مشکلات بايد اولويت بندي شوند و مشکلات دست اول را دست بگيرند.

حجت السلام نکونام با بيان اينکه کشور ما در کشتي انقلاب اسلامي سوار شده است عنوان کرد: کشتي انقلاب در درياي طوفان زده حرکت مي کند که امواج سنگيني اطراف آن را فرا گرفته است.

وي خاطر نشان کرد: همه ما بايد تلاش کنيم اين کشتي انقلاب به ساحل نجات برسد و هر کدام بتوانيم به نوبه خود به انقلاب اسلامي خدمت کنيم.

حجت السلام و المسلمين نکونام با اذعان بر اينکه راه خود را بايد بشناسيم و حرکت کنيم اظهار کرد: ما بايد آسيب ها را بشناسيم چه آسيب هاي شغلي و چه آسيب هاي فرهنگي .

وي با اشاره به اينکه دشمن فضاهاي مخربي را در پيش پاي شما گذاشته است بيان داشت: ماهواره يکي از آسيب هايي که نبايد از آن استفاده کرد.

حجت السلام نکونام با بيان اينکه فرهنگ حکم اکسيژن را دارد بيان داشت: اگر هوا آلوده شود آدم مريض مي شود و فرهنگ آلوده نيز آدم را بيمار مي کند و شما بايد اين فرهنگ قشنگ را حفظ کنيد و نگذاريد دشمن فرهنگ زيبا شما را بگيرد.

انتهاي پيام/۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۴۳:۲۷

20 Jan 2020