۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۰
کد مطلب : ۳۷۸۲۵
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان سامان:

فتنه گران بدانند اجازه نمی‌دهیم فتنه دیگر در جامعه رقم زده شود

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان سامان با بيان اينکه فتنه گران بدانند ديگر نمي توانند فتنه اي را در جامعه به وجود بياورند، گفت: فتنه سال ۸۸ فتنه اي بود که زمينه سازي قبلي و برنامه ريزي در اين زمينه از قبل صورت گرفته بود.
فتنه گران بدانند اجازه نمی‌دهیم فتنه دیگر در جامعه رقم زده شود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار سامان ما، مهرداد رحيمي فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان سامان در گردهمايي ميثاق با ولايت بخش زاينده رود در حسينه اعظم هوره با بيان اينکه هر سال ۹ دي ماه را گرامي مي داريم تا فتنه اي ديگر در کشور صورت نگيرد، اظهار داشت: هزينه گراميداشت ۹ دي ماه کمتر از هزينه تکرار آن است و فتنه ۸۸ و حماسه ۹ دي شبهات، بي مهري ها و ناملایمت هاي وجود داشت.

رحيمي با بيان اينکه فتنه گران بدانند ديگر نمي توانند فتنه اي را در جامعه به وجود بياورند، عنوان کرد: فتنه سال ۸۸ فتنه اي بود که زمينه سازي قبلي و برنامه ريزي در اين زمينه از قبل صورت گرفته بود.

وي با اشاره بر اينکه ايجاد فتنه در کشور خوشحالي جهانخوران و استعمار گران و اميدواري دشمنان را براي کشوره هاي استعماري به همراه داشت، تصريح کرد: فتنه سال ۸۸ آسيب هاي اقتصادي، فرهنگي، سياست داخلي و خارجي زيادي براي کشور ايران به همراه داشت.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان سامان با تاکيد بر اينکه آسيب هاي اقتصادي فتنه براي ملت ايران کاهش ثبات اقتصادي، تشديد تحريم ها، تزلزل در تجارت و خسارت هاي مالي بوده است ابراز کرد: آسيب هاي فرهنگي فتنه هتک ارزش ها، شکاف در نيروهاي انقلابي، تزلزل در اعتماد مردم و تشديد جنگ فرهنگي بوده است.

رحيمي با بيان اينکه تزلزل در اتحاد ملي، ايجاد ترديد، مخدوش کردن اقتدار نظام و انسجام نيرو هاي معاند زمينه ساز جهت انقلاب رنگي نيز از آسيب هاي سياست داخلي بوده است، تصريح کرد: زمينه سازي گسترش تحريم ها، تشديد مواضع استکبار، تضعيف جايگاه ايران و ايجاد وقفه در رشد انقلاب از ديگر عوامل آسي فتنه ۸۸ براي نظام و ملت ايران بوده است.

وي با اشاره بر اينکه مردمي که در انتخابات شرکت کردند خدمت به اسلام و نظام کردند و اين مردم مردمي منسجم و محترمي هستند که فتنه گران از راي ملت ايران سو استفاده هاي ديگري کردند، بيان داشت: پايه نظام اسلامي بر پايه نظام مردم سالاري است.

رحيمي با بيان اينکه فتنه گران کساني بودند که جرقه اختلاف و فتنه را زدند و از اين آشوب ها استفاده بهينه کردند، اذعان داشت: کساني هم که هم اکنون از فتنه گران حمايت مي کنند بايد مجازات شوند.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۴۴:۳۵

27 Dec 2019