۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۶
کد مطلب : ۲۳۸۷۵
فرماندار شهرستان شهرکرد:

کمربندي شمال شهرکرد به شهرستان سامان امسال به بهره برداري مي رسد

فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: با تکميل اعتبارات راه و شهرسازي، اميد است که جاده کمربندي بين شهرستاني شهرکرد به سامان تا پايان امسال بهره برداري شود.
کمربندي شمال شهرکرد به شهرستان سامان امسال به بهره برداري مي رسد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر، حميد ملک پور در نشست شوراي اداري شهرستان شهرکرد گفت: طرح کمربندي شمال شهرکرد به سامان هم اکنون با مشارکت استانداري، شهرداري، سپاه و راه و شهرسازي به جديت در حال پيگيري است.

ملک پور با اشاره به نامگذاري سال همدلي و همزباني ملت و دولت، افزايش اعتبارات راه و شهرسازي و شهرداري ها را در تکميل اين طرح بزرگ خواستار شد و اظهار داشت: با تدابير پيش بيني شده در خصوص اعتبارات، گشايش اين مسير ارتباطي تا پايان سال پيش بيني مي شود.

رئيس شوراي اداري شهرستان، افزود: عرض اين خيابان افزون بر 105 متر در دو مسير رفت و برگشت در نظر گرفته شده است که هم اکنون يکي از اين مسيرها به عرض 45متر در حال احداث است.

وي با اشاره به اينکه شش کيلومتر از اين جاده بين شهرستاني در سامان واقع شده است، همکاري و مساعدت ويژه مسولان راه و شهرسازي را خواستار شد.

فرماندار شهرستان شهرکرد، نقش اين جاده ارتباطي را بسيار حياتي و چشمگير عنوان کرد و گفت: با عنايت به گردشگر پذير بودن شهرستان سامان، علاوه بر خروج اين شهرستان از بن بست شرقي استان، خيل عظيم مسافران و گردشگران کشور را به شهرکرد گسيل مي دهد.


انتهاي پيام1020ج/ 510ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۹

ساعت:

۱۱:۱۸:۴۶

16 Apr 2020