۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵
کد مطلب : ۲۸۸۲۵
در چهارمحال و بختیاری؛

معرفی شخصیت امام خمینی (ره) در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

مسئول مرکز فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: برنامه فرهنگی، هنری و ادبی از "تبار خورشید" باحضور ۸۰ نفر از کودکان و نوجوانان و اعضای ویژه با هدف معرفی شخصیت امام خمینی (ره) در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان برگزار شد.
معرفی شخصیت امام خمینی (ره) در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
به گزارش جهانبین نیوز؛ اعظم آل‌معصوم مسئول مرکز فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره ۳ شهرکرد با اشاره به رسالت بزرگ کانون در امر پرورش کودکان و نوجوانان و ترویج فرهنگ مطالعه در کانون اظهار کرد: برنامه فرهنگی، هنری و ادبی از "تبار خورشید" باحضور ۸۰ نفر از کودکان و نوجوانان و اعضای ویژه در مرکز برگزار شد.

وی تصریح کرد: باتوجه به گستردگی فعالیت‌های کانون این برنامه در بخش‌هایی نظیر، کتاب‌خوانی، معرفی شخصیت، صبح شعر، معرفی وقایع و ایام، مسابقه کتاب‌خوانی، کارگاه کاردستی، قصه‌گویی، خاطره‌خوانی و... انجام شد.

آل‌معصوم خاطرنشان کرد: باتوجه به معرفی ابعاد شخصیتی امام خمینی (ره) در میان کودکان و نوجوانان خاطراتی از کتاب پدر مهربان، در راستای تبیین فرهنگ جلوه‌های رفتاری امام با کودکان و نوجوانان توسط مربیا ن کانون خوانده شد.

برگزاری صبح شعر "لبخند تو خلاصه خوبی‌هاست" از دیگر بخش‌های اجرا شده در برنامه‌های این دو روز محسوب می‌شدکه در آن اعضا نوشته‌های ادبی خود را خوانده و پس از شعرخوانی به صورت نمایشگاهی در مرکز جهت بازدید اعضا و خانواده‌ها ارائه دادند.

وی افزود: معرفی کتاب‌های خورشید در کوچ و گزاره چهل حدیث از دیگر برنامه‌های اجراشده در این مناسبت بود.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۵۵:۵۱

26 Dec 2019