۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۹
کد مطلب : ۲۹۸۱۵
در شهرکرد؛

توجه دولت به توسعه سیاسی، اجتماعی و فرهنگی

معاون سیاسی وزیر کشور بر توجه دولت به توسعه سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و کاهش معضلات اجتماعی تأکید کرد.
توجه دولت به توسعه سیاسی، اجتماعی و فرهنگی
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد؛ محمدحسین مقیمی در نشست شورای اداری استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد، با بیان اینکه توسعه اجتماعی و فرهنگی از سیاست های دولت یازدهم است گفت: دولت همچنین برای کاهش معضلات اجتماعی برنامه ریزی کرده است.

وی با اشاره به ارزیابی و برنامه ریزی صورت گرفته در وزارت کشور نیز برای کاهش معضلات اجتماعی طلاق، اعتیاد و حاشیه نشینی افزود: گزارش رفع این معضلات به صورت شش ماهه به مقام معظم رهبری ارائه خواهد شد.

معاون سیاسی وزیر کشور، ایجاد امنیت و آرامش را از مهمترین دستاوردهای دولت یازدهم در حوزه سیاست داخلی عنوان کرد و گفت: در حالی که امنیت در کشورهای دیگر و حتی کشورهای اروپایی، دستخوش حرکات تروریستی می شود، مرزهای جمهوری اسلامی ایران به لطف نیروهای مسلح نظامی، انتظامی و امنیتی در کمال آرامش قرار دارد که این نعمت بزرگی برای کشور است.

مقیمی با بررسی عملکرد دولت طی سه سال اخیر در بخش های مختلف از جمله سیاست خارجی هم گفت: در این حوزه دولت یازدهم از همان ابتدا با انتخاب یک تیم کارشناسی، مذاکرات هسته ای را با گروه پنج به اضافه یک که از ظرفیت هزاران کارشناس بهره می گرفت، به گونه ای پیشبرد که به سرانجام برسد.

وی، کاهش نرخ تورم از ۴۳ درصد به ۱۳ درصد، افزایش رشد اقتصادی و کاهش نرخ بیکاری از ۱۳ درصد به ۱۱ درصد را از فعالیت های مهم دولت یازدهم در حوزه اقتصادی برشمرد و گفت: رشد اقتصادی در برنامه چشم انداز ۱۴۰۴ در کشور باید به هشت درصد برسد که این نیازمند همت بلند مسئولان در استانهاست.

مقیمی تأکید کرد: یکی از ویژگی های دولت یازدهم پایبندی به قانون است و اجرای قوانین مصوب مجلس شورای اسلامی و اسناد بالا دستی از جمله سند چشم انداز ۲۰ ساله، همواره مورد تاکید دولت بوده است.

وی با اشاره به فعال شدن خانه احزاب افزود: دولت یازدهم با اعتماد سازی عمومی، توسعه و نشاط سیاسی را در کشور محقق کرد.

معاون سیاسی وزیر کشور ادامه داد: انتخابات مجلس دهم بیانگر این بود که همه گروه های سیاسی شناسنامه دار و رسمی در کشور فعال شده و دیدگاه های خود را بیان کردند و این امر نشاط سیاسی را به همراه داشت.

مقیمی اظهار داشت: در انتخابات مجلس دهم با توجه به حضور همه طیف های سیاسی، اشتیاق و شوق سیاسی افزایش یافت و نتیجه انتخابات به گونه ای رقم خورد که همه گروه ها خود را پیروز این عرصه می دانستند.

وی خاطر نشان کرد: رقابتهای سیاسی این دوره از انتخابات در کمال آرامش و بدون هیچ گونه درگیری و تنش اجتماعی برگزار شد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری هم در این نشست گزارشی از روند برگزاری انتخابات سال گذشته در این استان را ارائه کرد.

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۲۲:۵۴

27 Jan 2020