۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱
کد مطلب : ۳۱۶۰۵

فعاليت غرفه نشريات چهارمحال و بختياري در نمايشگاه مطبوعات

غرفه نشريات چهارمحال و بختياري از افتتاح بيست و دومين نمايشگاه مطبوعات کشور تا به امروز در حال فعاليت است.
فعاليت غرفه نشريات چهارمحال و بختياري در نمايشگاه مطبوعات
به گزارش  جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر؛ غرفه نشريات استان چهار محال و بختياري در بيست و دومين نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاري ها روز شنبه بطور رسمي گشايش يافت.

در آيين رسمي افتتاحيه نمايشگاه بيست و دومين نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاري ها در طبقه دوم شبستان مصلاي بزرگ امام خميني (ره)، سيد رضا صالحي اميري وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي، حسين انتظامي معاون مطبوعاتي وزير ارشاد و جمعي از مسوولان فرهنگي و رسانه اي کشور و خبرنگاران حضور داشتند.

مديران مسئول رسانه ها اعم از خبرگزاري ها، روزنامه و نشريات، پايگاه هاي خبري و اطلاع رساني، موسسات فرهنگي و هنري، روابط عمومي سازمان ها و وزارتخانه ها، مديران کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان ها، شماري از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي، شماري از سفيران و مهمانان خارجي کشورهاي مقيم ايران، جمعي از مديران و مسوولان نشريان و رسانه هاي محلي و منطقه اي، جمعي از اهالي رسانه اعم از خبرنگاران، عکاسان و تصويربرداران از جمله حاضران آيين افتتاحيه نمايشگاه مطبوعات هستند.

همچنين چندين خبرنگار، عکاس و تصويربردار از رسانه هاي خارجي نيز براي انعکاس اين رويداد بزرگ فرهنگي - رسانه در محل برپايي افتتاحيه حضور دارند.

برگزاري نشست هاي تخصصي با موضوع خبر و عکس و رسانه، برگزاري نشست هايي با حضور مهمانان خارجي، برگزاري برخي نشست هاي خبري مسئولان کشوري و سخنگو، برگزاري مصاحبه هاي خبري در تالارهاي گفت وگو از جمله برنامه هاي اين نمايشگاه خواهد بود.

امسال برخلاف سال گذشته اکثر رسانه ها اعم از خبرگزاري ها و روزنامه هاي مهم مانند ايرنا، مهر، ايسنا، ايلنا، ايکنا، روزنامه هاي ايران، جام جم، خراسان، قدس، جمهوري اسلامي، همشهري، اطلاعات و... حضور دارند.

غرفه مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان چهار محال و بختياري با استقرار در راهروي  ١٨غرفه ٤٣١جنب غرفه تهران در بيست و دومين دوره نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاري ها در مصلاي امام خميني (ره) شرکت دارند و تلاش مي‌کنند با برنامه هاي نو و معرفي بهتر خدمات و برنامه هاي خود، ارتباط با مخاطبان را تقويت کنند.

بيست و دومين نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاري ها امسال با حدود ٩٠٠ رسانه در ٦٢٠ غرفه با شعار «شفافيت، صداقت» همه روزه از ١٤تا ٢١ آبان ماه ساعت ٩:٣٠ تا ٢٠در مصلاي امام خميني(ره) ميزبان علاقه مندان و بازديدکنندگان است.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۵۶:۲۷

21 Jan 2020