۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳
کد مطلب : ۳۰۶۱۵
رئيس دانشگاه آزاد کوهرنگ خبر داد:

تمديد مهلت ثبت‌نام در دانشگاه آزاد کوهرنگ

رئيس آموزشکده فني و حرفه‌اي سما کوهرنگ از تمديد مهلت ثبت‌نام اين دانشگاه خبر داد.
تمديد مهلت ثبت‌نام در دانشگاه آزاد کوهرنگ
به گزارش جهانبین نیوز، مهندس مهراب ميرقائد رئيس آموزشکده فني و حرفه‌اي سما کوهرنگ در گفت‌وگو خبرنگار کوهرنگ خبر، اعلام کرد: مهلت ثبت‌نام اين دانشگاه تمديد شد.
 
مهراب ميرقائد افزود: تمامي داوطلبان که متقاضي تحصيل در دانشگاه آزاد اسلامي هستند فرصت دارند با مراجعه به سامانه مرکز سنجش و پذيرش دانشگاه آزاد به نشاني www.azmoon.org و يا دانشگاه آزاد اسلامي کوهرنگ براي انتخاب رشته اقدام کنند.

وی اظهار داشت: اين دانشکده از ترم اول سال تحصيلي 95-96 جاري در 12 رشته مختلف در مقطع کارداني دانشجوي مي‌پذيرد.
 
مهندس ميرقائد با اعلام اين خبر گفت: کليه متقاضيان ثبت‌نام در رشته‌هاي بدون آزمون مقاطع کارداني دانشگاه آزاد اسلامي مي‌توانند از امروز با مراجعه به سامانه اين مرکز به نشاني­­ http://www.azmoon.org ابتدا دفترچه راهنماي ثبت‌نام را دريافت و پس از مطالعه و کسب آگاهي‌هاي کامل در مورد رشته مورد نظر، در صورت تمايل و داشتن شرايط لازم، نسبت به ثبت نام در رشته‌ مورد نظر خود اقدام کنند.
 
وي گفت: علاوه‌بر ثبت‌نام از طريق سايت دانشجويان با حضور در دانشگاه نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.
 
وي يادآور شد: زمان شروع به تحصيل اين دسته از متقاضيان مهرماه 95 است.
 
وی با تاکيد بر عدم وجود هيچ تفاوتي بين مدرک فارغ‌التحصيلان رشته‌هاي با آزمون و بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامي و حتي عدم درج واژه با آزمون و بدون آزمون در مدرک آنها بيان کرد: در حال حاضر رشته‌هاي کارداني دانشگاه آزاد اسلامي کوهرنگ بدون آزمون است.
 
مهراب ميرقائد بيان داشت: رشته‌هاي مکانيک، برق، ابزار دقيق، عمران، گرافيک، تربيت بدني، مکانيک خودرو، حسابداري، آسانسور، کامپيوتر،‏ الکترونيک و الکتروتکنيک از رشته‌هايي است که در آموزشکده فني و حرفه‌اي سما پرديس کوهرنگ آماده پذيرش دانشجو است.

انتهاي پيام1026ج /610ک
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۱۶:۱۳

27 Dec 2019