۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵
کد مطلب : ۳۲۹۶۵

تمديد خريد اينترنتي بليط جشنواره فيلم فجر د چهار محال و بختياري

مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي چهارمحال و بختياري از تمديد زمان پيش فروش بليت جشنواره بين المللي فيلم فجر در استان خبر دادو گفت :بليط فروشي اينترنتي سي و پنجمين جشنواره ي فيلم فجر در استان ها از ٧ بهمن آغاز و تا ساعت ١٢ روز دوشنبه ١١بهمن تمديد شد .
تمديد خريد اينترنتي بليط جشنواره فيلم فجر د چهار محال و بختياري
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر؛ جواد کارگران دهکردي مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي چهار محال و بختياري اظهار کرد: زمان پايان پيش فروش بليت جشنواره فيلم فجر در چهارمحال و بختياري تا دهم بهمن ماه بود که اين زمان ٢٤ساعت تمديد شد و تاظهر يازدهم بهمن ماه است.

وي گفت:علاقه مندان به هنر سينما مي توانند بليت هاي جشنواره بين المللي فيلم فجر در استان را به صورت اينترنتي از طريق سايت ttps://cinogram.com خريداري کنند.

به گفته وي، علاقه مندان به هنر هفتم مي توانند پس از ورود به اين سايت گزينه جدول زماني و خريد بليت شهرستان ها را از منوي بالاي صفحه انتخاب و پس از تکميل اطلاعات فردي نام شهرکرد و سينما بهمن را انتخاب و سپس فيلم ها و زمان اکران را انتخاب کنند.

به گفته وي، جشنواره فيلم بين المللي فجر در چهارمحال و بختياري از چهاردهم بهمن ماه به مدت هشت روز در سينما بهمن شهرکرد برگزار مي شود.
وي گفت: در صورتي که علاقه مندان موفق به ثبت نام در پيش فروش اينترنتي بليت جشنواره فجر نشدند مي توانند در روز اکران فيلم ها از گيشه بليت تهيه کنند.

کارگران دهکردي گفت: فيلم هاي فراري، صوفي و ديوانه، ويلايي‌ها ،بدون تاريخ بدون امضا،تقصير من نيست، تابستان داغ، آذر، شنل، خوب بد جلف، يک روز بخصوص، ماه گرفتگي، کمدي انساني، نگار!، انزوا، خانه ديگري، آزادي به قيد شرط در سينما بهمن شهرکرد در اين جشنواره اکران مي شوند

مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي چهارمحال و بختياري گفت:در طول زمان برگزاري جشنواره بين المللي فيلم فجر هر روز دو فيلم در چهار سانس بر روي پرده سينما اکران خواهد شد.

جشنواره بين المللي فجر يکي از رخدادهاي مهم فرهنگي هنري کشور است که در ايام دهه فجر در تهران برگزار مي شود و امسال براي دومين بار جشنواره فيلم فجر به شهرکرد آمده است.

، بليط فروشي سي و پنجمين جشنواره ي فيلم فجر در استان از صبح روز پنجشنبه هفتم بهمن ماه آغاز شده و تا ظهر دوشنيه ١١ بهمن ماه ادامه خواهد داشت .

علاقه مندان مي توانند براي تهيه بليط به آدرس اعلام شده مراجعه و بليط فيلم هاي اختصاص يافته به استان چهار محال و بختياري را در دو مجموعه اي هشت فيلمي تهيه کنند .

سي و پنجمين جشنواره ي فيلم فجر ، همزمان با تهران از تاريخ ١٤ لغايت ٢١ بهمن ماه طي چهار سانس در سينما بهمن شهرکرد برگزار مي شود و در آن ١٦ فيلم از بخش سوداي سيمرغ جشنواره به روي پرده مي روند .

لازم به ذکر است که بليط فروشي جشنواره فقط به صورت اينترنتي امکان پذير بوده و علاقه مندان مي توانند پس از خريد ، در ايام برگزاري جشنواره در شهرکرد با در دست داشتن کارت ملي ، بليط هاي خود را از گيشه سينما بهمن شهرکرد دريافت نمايند .

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۱۷:۵۲

18 Jan 2020