۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷
کد مطلب : ۳۷۹۱۵
فرماندار کوهرنگ:

بارش 9 ميليمتري برف در کوهرنگ/کاهش چشمگير بارش‌ها به نسبت سال گذشته

فرماندار کوهرنگ گفت: بارش‌ها در شهرستان کوهرنگ به نسبت سال گذشته کاهش بسيار زيادي داشته است.
بارش 9 ميليمتري برف در کوهرنگ/کاهش چشمگير بارش‌ها به نسبت سال گذشته
به گزارش جهانبین نیوز، مرتضي زمانپور فرماندار شهرستان کوهرنگ در گفتگو با خبرنگار کوهرنگ خبر گفت: با ورود سامانه جديد بارشي از صبح امروز بارش برف اکثر نقاط کوهرنگ را فراگرفته است.

وی افزود: آمار بارندگي کوهرنگ به نسبت سال گذشته کاهش زيادي داشته است بطوريکه در بارندگي 24 ساعته گذشته 9.2 ميليمتر (بارش برف) است.

زمانپور با بيان اينکه بارش برف جديد هشت سانتيمتر بوده است افزود: ارتفاع کل برف موجود در کوهرنگ 15 سانتيمتر است که کل سال زراعي 113.4 ميليمتر است که همين ميزان در سال زراعي سال گذشته 673 ميليمتر بوده است.

فرماندار کوهرنگ بارش برف درگردنه هاي چري، شاه منصوري و تاراز را بيش از 30 سانتيمتر بيان کرد و گفت: فعاليت سامانه بارشي تا صبح روز دوشنبه ادامه دارد که اوج فعاليت بارشي تا بعدازظهر روز يکشنبه است.

فرماندار کوهرنگ ارتفاع برف در روز شنبه در گردنه چري و شاه منصوري را 30 سانتيمتر برآورد کرد و گفت: با وجود پديده کولاک در محورهاي برفگير اين شهرستان به استان خوزستان، تردد خودروها تنها با زنجير چرخ و چراغ مه شکن امکان پذير است.

مرتضي زمانپور از باز بودن راه هاي مواصلاتي اين شهرستان خبر داد و افزود: با توجه به کولاک و لغزندگي جاده، استفاده از زنجير چرخ در مناطق برفگير منطقه الزامي است.

وي از استقرار ماموران راهداري و گروه هاي امداد و نجات در محورهاي برفگير منطقه خبر داد و گفت: با توجه به هشدار سازمان هواشناسي، بارش برف و باران در شهرستان کوهرنگ تا پايان روز شنبه ادامه دارد.

فرماندار کوهرنگ به رانندگاني که قصد عزيمت به محورهاي کوهستاني اين شهرستان را دارند، توصيه کرد، هنگام عبور از گردنه هاي برفگير علاوه بر رعايت سرعت مطمئنه، خودروهاي خود را به تجهيزات زمستاني مجهز کنند.

انتهاي پيام1026ج /610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۱۹:۳۴

21 Jan 2020