۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۳
کد مطلب : ۲۹۹۰۵
امام جمعه شهر فارسان گفت:

چه خوب است نتيجه پيگيري مسئولين شهرستاني و استاني به مردم اطلاع داده شود

امام جمعه شهر فارسان گفت:چه خوب است نتيجه پيگيريها در زمينه هاي، اقتصادي ، گردشگري ،کشاورزي ، رفاهي و اشتغال توسط مسئولين مربوطه استاني و شهرستاني به اطلاع مردم رسيده تا بستر فعاليت جهشي در نيمه پاياني سال فراهم شود.
چه خوب است نتيجه پيگيري مسئولين شهرستاني و استاني به مردم اطلاع داده شود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پيرغار، حجت الاسلام والمسلمين حسين جمالي زاده در خطبه هاي نمازجمعه امروز فارسان که در مسجد و مصلاي امام حسين (ع) اين شهر برگزار شد ضمن تبريک ميلاد باسعادت امام هشتم حضرت علي بن موسي الرضا (ع) به مشکلات زير ساختي شهرستان و نياز عنايت ويژه مسئولين در سالجاري که با شعار اقدام و عمل مزين شده پرداخت و اظهار داشت: با توجه به سپري شدن نزديک به پنج ماه از امسال که مزين به شعار اقدام و عمل شده و ارائه راهکارهاي اقدام و عمل در زمينه رفع مشکلات زيرساختي اقتصادي شهرستان در نامه 14 بندي به استاندار محترم ارئه شد.

چه خوب است نتيجه پيگيريها در زمينه هاي، اقتصادي ، گردشگري ،کشاورزي ، رفاهي و اشتغال  توسط مسئولين مربوطه استاني و شهرستاني به اطلاع مردم رسيده تا بستر فعاليت جهشي در نيمه پاياني سال فراهم شود تا در پايان سال شاهد پرونده روشني از شهرستان در ازاي شعار سال باشيم.

امام جمعه فارسان بااشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري در ديدار مسئولين وزارت اطلاعات با ايشان، و تشکر از زحمات شبانه روزي اين مجموعه در جهت امنيت و اقتدار و استحکام و آسيب ناپذيري نظام و انقلاب به سالگرد کودتاي 28 مرداد 32 پرداخت و افزود:مروري بر عوامل مختلف داخلي و خارجي،  نرم افزاري و سخت افزاري کودتاي 28 مرداد و شکست دولت دکتر مصدق و نهضت آيت الله کاشاني و انزواي رهبران آن و در نهايت درس و عبرت گرفتن از آن، براي آينده نظام و انقلاب بيمه کننده است.

وي در ادامه با تبريک سالروز ورود آزادگان دوران دفاع مقدس به کشورمان و تجليل از زجر کشيدن هاي آنان در راه دفاع از انقلاب و نظام اسلامي، به سفر دو روزه رياست محترم جمهوري اسلامي به جمهوري آذربايجان و اجلاس سه جانبه ايران، روسيه و آذربايجان اشاره کرد و اين سفر را در اين مقطع زماني حايز اهميت دانست.

امام جمعه فارسان در خطبه اول نمازجمعه امروز سلسله مباحث خود در ارتباط با زندگي ايده آل قرآني در موضوع خوردن و آشاميدن را پيگيري کرد.

انتهاي پيام1022ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۵۴:۲۷

26 Jan 2020