۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۰
کد مطلب : ۱۰۵۴۵
مسئولین فکری کنند:

فروش کیسه های آرد توسط برخی نانوایی های چهارمحال وبختیاری

برخی نانوایی های استان، مبادرت به فروش آرد دولتی در سطح بازار به نرخ های گوناگون می کنند.
فروش کیسه های آرد توسط برخی نانوایی های چهارمحال وبختیاری
جمعی از مردم شهرکرد، در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز از کم شدن ساعت پخت برخی نانوایان این شهر گلایه مندند و علت را فروش آرد دولتی توسط برخی از این نانوایان می دانند.
نصراللهی یکی از ساکنان خیابان شریعتی با بیان اینکه بیشترین تعداد نانوایی ها در این خیابان قرار دارند، افزود: اگر در ساعات مختلف روز به برخی از این نانوایی ها مراجعه کنید، می بینید که یا بسته هستند یا آنقدر شلوغ که نوبت خرید نان به شما نمی رسد.

عباسی از ساکنان خیابان کاشانی هم نوع و کیفیت پخت برخی نانوائی ها را دلیل شلوغی یکباره یا خلوتی دراز مدت نانوایی ها دانست و گفت:  برخی از نانوایی ها به علت فروش کیسه های آرد یارانه ای خود به صورت آزاد، ساعات پختشان را کم می کنند.

عبداللهیان، یکی دیگر از اهالی شهرکرد می گوید: متاسفانه نانوایی ها مانند گذشته آرد را به صورت آزاد به فروش می رسانند، این نانوایی هاآرد را به قیمت 23هزار تومان به صورت سهمیه ای از دولت دریافت کرده و به قیمت 37 هزار تومان، به فروش می رسانند .

وی ادامه داد: طبیعتا با فروش این آرد قادر  نیستند که تا دریافت سهمیه بعدی به طورروزانه پخت  نمایند که این امر باعث ایجاد نارضایتی شده است.
 
گفتنی است بحث کیفیت نان اکثرنانوایی ها مشکل اساسی وهمیشگی مردم است که همچنان باعث دورریز بخش زیادی از نان واسراف می شود واز طرفی بی کیفیتی نان امراض گوارشی خاص خود را بعلاوه هدر رفت هزینه های زیاد برای تأمین نان سر سفره مردم می شود.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۲۹:۵۰

27 Jan 2020