۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۰
کد مطلب : ۳۱۷۹۵
فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ:

سرسلسله همه برنامه هاي بسيج کوهرنگ، تجمع مدافعان حرم در روز 5 آذر است

فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ گفت: رويکرد ايثار و شهادت با برگزاري يادواره شهدای آبروي محله، غبارروبي و عطرافشاني گلزار مطهر شهدا و سرکشي و تفقد از خانواده شهدا و ايثارگران سرسلسله همه برنامه هاي بسيج کوهرنگ، تجمع مدافعان حرم در روز 5 آذر است
سرسلسله همه برنامه هاي بسيج کوهرنگ، تجمع مدافعان حرم در روز 5 آذر است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، سرهنگ کرم نظري سرمازه فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ در کنفراس خبري با اصحاب رسانه در سالن جلسات اين ناحيه با تسليت ايام اربعين امام حسين (ع) و تبريک هفته بسيج اظهار داشت: در ايام اربعين ابا عبدالله که شور و شعور حسيني بر جامعه اسلامي حاکم است، هفته مبارک و پرافتخار بسيج را در پيش داريم.

سرهنگ نظري بيان داشت: به جهت تکريم و تعظيم اين مناسبت هاي ارزشي و مقدس، برنامه هاي شاخص و تاثيرگذاري با شعار بسيج، انقلابي و خدمتگزار در سه سطح روستاها با محوريت پايگاه هاي مقاومت بسيج، بخش ها با محوريت حوزه مقاومت و مرکز شهرستان با محوريت سپاه شهرستان کوهرنگ با رويکردهاي مختلف جهت اجرا پيش بيني شده است.

وي گفت: اولين رويکرد ما در اجراي برنامه هاي بسيج رويکرد زيرساختي با افتتاح پايگاه هاي مقاومت در بخش بازفت و مرکزي بخصوص در دهستان موگويي و افتتاح سالن ورزشي 9 دي شهرستان به جهت نيازمنديهاي فرهنگي و ورزشي شهرستان کوهرنگ است.

سرهنگ نظري افزود: دومين رويکردي ما، رويکرد عملکردي با نمايش مجموع اقداماتي که بسيج در تمامي عرصه ها داشت بخصوص در عرصه هاي فرهنگي، اجتماعي، اقتصاد مقاومتي، محروميت زدايي، سبک زندگي، دفاعي و ساير عرصه هاي پيش رو است، خواهد بود.

وی توسعه و تعميق زدايي سومين رويکردي بود که فرمانده سپاه کوهرنگ بيان کرد و افزود: اين رويکرد با ايجاد پايگاه ها و حوزه هاي مقاومت در سطح شهرستان که با ايجاد حوزه مقاومت دهستان موگويي همراه بوده در دستور کار قرار گرفته است.

فرمانده سپاه ناحیه کوهرنگ رويکرد روشنگري و آگاه سازي با برگزاري مراسمات اربعين آقا ابا عبدالله الحسين (ع) و خطبه خواني حضرت زينب (س) و بيان آسيب هاي دجال واره و فضاي مجازي و موادمخدر را از ديگر رويکردهاي بسيج در هفته بسيج عنوان و ادامه داد: رويکرد ايثار و شهادت با برگزاري يادواره شهدای آبروي محله، غبارروبي و عطرافشاني گلزار مطهر شهدا و سرکشي و تفقد از خانواده شهدا و ايثارگران سر سلسله همه برنامه هاي بسيج، تجمع مدافعان حرم در روز 5 آذر است.

انتهاي پيام1026ج /610ک
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۴۸:۱۶

15 Jan 2020