۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۴
کد مطلب : ۳۲۷۸۵
امام جمعه موقت بخش باباحيدر

نتبجه پرونده حقوق هاي نجومي به مردم اطلاع داده شود

امام جمعه موقت بخش باباحيدر گفت: عده اي با دريافت حقوقهاي نجومي،معوقات بانکي و وامهاي ميلياردي که گرفته اند،از طرف دولت هيچ واکنشي نشان داده نشده،وي از مسئولان قوه قضايي خواست پرونده حقوقهاي نجومي را پيگيري نمايند و نتيجه را به مردم اطلاع دهند.
نتبجه پرونده حقوق هاي نجومي به مردم اطلاع داده شود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت الاسلام سيد مرتضي احمدي  خطیب نماز جمعه باباحيدر در خطبه اول نماز جمعه  این شهر  گفت: خواهران و برادران ايماني همه شما و خودم را به رعايت تقواي الهي دعوت مي نمايم.رعايت تقواي الهي در زندگي انسان باعث گشايش و رفع مشکلات خواهد شد چون با پرهيزکاري، خداوند بندگي و عبوديت مي شود و پروردگار عالميان خود مشکلات و گرفتاري هاي مؤمني که پرهيزگار و اهل تقوي است را کفايت مي کند.

وي تصريح کرد:حادثه فرو نشست ساختمان پلاسکو وشهادت آتش نشانان شجاع وقهرمان وهمچنين وارد آمدن خسارت اقتصادي به جمعي ازهموطنان ملت ايران رابه سوگ واندوه نشاند را تسليت گفت.

اين قريب است کسي که ادعا کند براي مردم کار مي کند

مسئول دفترشوراي سياستگذاري ائمه جمعه استان در خطبه های دوم با اشاره به اينکه مقام معظم رهبري بارها فرموده اند:اين فريب است که کسي ادعاکند براي مردم کارمي کند اما کار او براي طبقات برهنه باشد نه براي طبقات محروم.

وي افزود:در همين حال عده اي با دريافتهاي حقوقهاي نجومي معوقات بانکي و وامهاي ميلياردي محدودگرفته اند و از طرف دولت هيچ واکنشي نشان داده نشده و از مسئولان قوه قضايي خواست پرونده حقوقهاي نجومي را پيگيري نمايند و نتيجه را به مردم اطلاع دهند.

وي درپايان به ماه بهمن ماه پيروزي انقلاب اشاره داشت ويادوخاطره امام وشهداراگرامي داشت.

انتهاي پيام/590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۲۱:۵۰

31 Jan 2020