۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵
کد مطلب : ۳۰۴۳۵

تيم فوتبال پيام فارسان قهرمان ليگ يک فوتبال استان چهارمحال و بختياري شد

تيم فوتبال پيام فارسان با برتري در مقابل شهرداري دشتک در بازي فينال، قهرمان ليگ يک فوتبال استان چهارمحال و بختياري شد.
تيم فوتبال پيام فارسان قهرمان ليگ يک فوتبال استان چهارمحال و بختياري شد
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، باشگاه فرهنگي ورزشي و استعداديابي پيام فارسان به‌منظور رشد و توسعه ورزش در بين نسل جوان و همچنين استفاده از ظرفيت‌هاي بسيار بالاي فوتبال و فوتسال شهرستان و نيز تربيت ورزشکاران بومي و آماده‌سازي اين افراد در عرصه‌هاي بالاتر است.

ورزش حرفه‌اي يک ورزش فرا مرزي بوده که اين باشگاه تلاش کرده تا بتواند در ورزش حرفه‌اي استان از جوانان و نوجوانان مستعد در ورزش استفاده کند و تا حد زيادي اين مهم تحقق پيدا کرده است.

اين باشگاه بر اين باور بوده که رشد و توسعه ورزش در جامعه مي‌تواند سلامت جامعه و در نهايت پيشرفت جامعه را به دنبال داشته باشد و اين باشگاه با برنامه‌ريزي دقيق در اين مسير حرکت مي‌کند.
       
در زمين‌هاي خاکي گذشته که سيري داشته باشيم به نامي آشنا در عرصه فوتبال اين شهر بر مي‌خوريم آري تيم فوتبال استقلال فارسان که سابقه‌اي ديرين در دنياي فوتبال اين شهر و استان دارد. تاريخ دقيق تاسيس اين باشگاه را بايد در دهه ي 60 جستجو کرد، زماني که تيم‌هاي زيادي در زمين‌هاي خاکي به اين ورزش می‌پرداختند.

حضور بازيکنان بنام در آن زمان و در کنار آن‌ها جوانان جوياي نام، اسم و رسمي از اين باشگاه بر يادگار گذاشته است و ازجمله باشگاه‌هاي ديرينه فارسان است که جوانان زيادي را در عرصه فوتبال پرورش داده و به ميدان مسابقات معرفي کرده، بازيکن‌سازي، شعار اين باشگاه بوده و هميشه اخلاق ورزشي و جوانمردي را در نظر داشته است.

باشگاه ورزشي استقلال به مربيگري حاج حسين اسدي که از پيشکسوتان و زحمتکشان فوتبال شهرستان است، توانست با قهرماني در ليگ شهرستان سهميه ورود به ليگ دسته دواستان را کسب کند، پيشرفت‌هاي اين تيم همچنان ادامه داشت تا توانست به ليگ برتر استان راه پيدا کند  تا هميشه يکي از تيم‌هاي مقتدر اين ليگ باشد.

پس از گذشت سال‌ها تيم‌هاي ديگر فارساني ليگ برتر استان از گردونه مسابقات خارج گشتند و تنها تيم‌هاي استقلال و توحيد بودند که توانستند در مسابقات حضور داشته باشند که در نهايت در سال 89 تيم فوتبال توحيد به رده پايين‌تر سقوط کرد و تنها تيم باقي مانده در ليگ برتر استان تيم استقلال فارسان بود.

فصل جديد مسابقات ليگ برتر استان در سال 91 با ادغام شدن دو تيم استقلال و توحيد و تغيير نام به باشگاه پيام فارسان همراه بود. باشگاه پيام فارسان با همين نام به ثبت رسيد و تنها باشگاه در زمينه استعداديابي فوتبال در شهرستان شد.

باشگاه ورزشي پيام فارسان در رشته‌هاي فوتسال و فوتبال ساحلي آقايان و بانوان نيز مشغول فعاليت مي‌باشد.

اين باشگاه هم‌اکنون با مديريت ايوب رستمي از ديگر چهره‌هاي سرشناس فوتبال شهرستان و استان و با هزينه شخصي اداره مي‌شود. پشتيباني و حمايت مسئولين شهرستاني و استاني از اين تيم به صورت جدي احساس مي‌شود زيرا که جوانان مستعد فوتبال در اين شهرستان بسيار وجود دارد و استعداد يابي مناسب مي‌تواند اين شهرستان و استان را در مسير توسعه در رشته فوتبال قرار دهد.

انتهای پیام1026ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۰۰:۵۰

27 Dec 2019