۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۱
کد مطلب : ۲۲۴۲۵
امام جمعه اردل:

وضعیت مسکن مهر شهرستان اردل غصه آور است/به زودي بيني آل سعود با خاک ماليده مي شود

حجت الاسلام اسدي گفت: مسکن و مهر شهرستان اردل غصه آور است در حالي که اکثر شهر ها مسکن مهر آنها تکميل و جمعتي زيادي در آنها ساکن هستند متاسفانه مسکن مهر شهرستان راکد است و از مسئولين مربوطه انتظار مي رود براي آغاز کار مجدد و تکميل آنها کمر همت را ببندند.
وضعیت مسکن مهر شهرستان اردل غصه آور است/به زودي بيني آل سعود با خاک ماليده مي شود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت‌الاسلام رمضان اسدي امام جمعه موقت شهر اردل ظهر امروز در خطبه‌هاي نماز جمعه شهر اردل با تبريک فرا رسيدن عيد سعيد مبعث اظهار داشت: روز مبعث عظيم‌ترين و مهمتر از تمامي روزهاي سال است، زيرا نعمت بعثت و برانگيختن پيامبر اعظم(ص) براي بشريت از تمامي نعمت‌هاي الهي در طول تاريخ بزرگتر است و عيد شريف مبعث در حقيقت عيد تاريخ انسانيت و ريشه سعادت بشر، تاريخ و سرچشمه نيکي‌ها تا ابد است.

اسدي بيان داشت: نکته اساسي اين است که مسلمانان بايد از اين حادثه که ما در تمامي حوادث در طول دوران حيات مبارک پيامبر(ص) است، درس ايستادگي بگيريم.

خطيب موقت نماز جمعه شهر اردل درادامه با اشاره به جوان گرايي و جوان باوري در جامعه افزود:جوانان بخش مهمي از جامعه ديني را تشکيل مي دهند و مي بايست دولتمردان و مسئولان قدر جوانان کشورمان را بدانند و براي اشتغالزايي و حل مشکلات آنها در تمام زمينه ها تلاش کنند.

اسدي با بيان اينکه هيچ جاي دنيا همانند جوان ايراني پيدا نمي شود اظهار کرد:دشمنان براي جلوگيري از جوانان ما بسيار تلاش مي کنند و مسئولان مي بايست با اهميت دادن به آنها در زمينه هاي فرهنگي ،علمي و اقتصادي به آنها ميدان دهند تا اهداف شومي که دشمنان براي به دام انداختن جوانان ما دارند برملا شود.

اين مقام مسئول در بخش ديگر خطبه هاي نماز جمعه اين هفته اردل به جنايت آل سعود به مردم مظلوم يمن اشاره کرد و گفت:به زودي پيروزي از آن مردم يمن خواهد شدو آل سعود جنايتکار که خود را مسلمان و متوليان حرمين مي دانند نابود و بيني آنها به خاک ماليده مي شود.

حجت الاسلام اسدي به برخي از مطالبات اخير مردم ولايتمدار شهرستان اردل اشاره کرد و از مسئولين منطقه خواست با وحدت و همدلي براي رفع مشکلات فرهنگي و اقتصادي و همچنين اشتغال و معشيت مردم تلاش کنند .

خطيب موقت نماز جمعه اردل راکد بودن مسکن مهر شهرستان را يکي از مطالبات مردم اردل دانست و افزود:مسکن و مهر شهرستان اردل غصه آور است در حالي که اکثر شهر ها مسکن مهر آنها تکميل و جمعتي زيادي در آنها ساکن هستند متاسفانه مسکن مهر شهرستان راکد است و از مسئولين مربوطه انتظار مي رود براي آغاز کار مجدد و تکميل آنها کمر همت را ببندند.

وي گفت: يکي ديگر از مطالبات مردمي شهرستان اردل نامناسب بودن جاده اردل - شهرکرد از مسير تنگ درکش ورکش مي باشد که مي بايست مسئولان راه و شهر سازي هر چه زودتر اين جاده را ترميم کنند.


انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۲۲:۱۰

5 Feb 2020