۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۶
کد مطلب : ۱۹۰۰۵
رئيس بنياد نخبگان استان چهارمحال و بختياري

ثبت بيش از 200 اختراع در استان/ آخرین مهلت حضور در جشنواره کوهرنگ پنجم آذر است

دکتر خداداد پیرعلی گفت: جشنواره منطقه اي نوآوري و شکوفايي کوهرنگ از ۱۸ تا ۲۱ آذرماه برگزار می شود و مخترعين تا ۵ آذر فرصت دارند تا با مراجعه به سايت chb.bmn.ir براي حضور در اين جشنواره ثبت نام کنند.
ثبت بيش از 200 اختراع در استان/ آخرین مهلت حضور در جشنواره کوهرنگ پنجم آذر است
به گزارش جهان بین نیوز به نقل از خبرنگار بام ايران خبر خداداد پيرعلي در نشست خبري با خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت: شناسايي و ايجاد بستر قانوني لازم براي حمايت از نخبگان و مخترعين از مهمترين رسالت اين بنياد است.

پيرعلي از ثبت ۲۰۰ اختراع در استان خبر داد و گفت: از اين تعداد ۵۸ اختراع موفق به رتبه علمي در کشور شدند.

وي با اشاره به برنامه ها و فعاليتهاي اين بنياد تصريح کرد: از استان چهارمحال و بختياري ۶۹ نفر در المپيادها و ۳۸ نفر نيز در جشنواره‌هاي علمي بويژه خوارزمي رتبه کسب کرده اند.

پيرعلي اظهار داشت: تاکنون ۲۱ ميليارد و ۱۱۴ميليون ريال تسهيلات به نخبگان استان اختصاص يافته است.

وي افزود: فعاليت و اختراعات نخبگان استان منجر به جذب ۱۵۳ ميليون تومان در جشنواره هاي مختلف ۹۴۰ ميليون تومان اعتبار تجاري سازي شده است.

پيرعلي با اشاره به برگزاري جشنواره منطقه اي نوآوري و شکوفايي کوهرنگ از ۱۸ تا ۲۱ آذرماه سال جاري بيان داشت: مخترعين تا ۵ آذر با مراجعه به سايت chb.bmn.ir براي حضور در اين جشنواره ثبت نام کرده و ۱۸ تا ۲۱ آذر ماه زمان برگزاري اين جشنواره در استان اصفهان مي باشد.

وي اظهار داشت: در پايان اين جشنواره به صورت متمرکز طرح ها داوري خواهند شد و ۱۵۰ نفر از برگزيدگان به جشنواره منطقه اي کوهرنگ راه مي يابند.

پيرعلي گفت: جشنوارهاي منطقه اي بنياد ملي نخبگان در چهار استان چهارمحال و بختياري، اصفهان، مرکزي و قم به صورت دوره اي برگزار مي شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۴۷:۴۲

9 Jan 2020