۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳
کد مطلب : ۲۳۰۵۵
فرمانده سپاه شهرستان بروجن:

راه اندازي ۱۵۰ کارگاه اقتصاد مقاومتي در بروجن / ۳۰۵ نفر در اردوهاي طرح هجرت بسيج دانش آموزي شرکت ميکنند

فرمانده سپاه بروجن از راه اندازي ۱۵۰ کارگاه اقتصاد مقاومتي با اعتباري بالغ بر ۱۲ ميليارد ريال در اين شهرستان خبر داد.
راه اندازي ۱۵۰ کارگاه اقتصاد مقاومتي در بروجن / ۳۰۵ نفر در اردوهاي طرح هجرت بسيج دانش آموزي شرکت ميکنند
 به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، علي کيهاني فرمانده سپاه شهرستان بروجن اظهار داشت: ۱۵۰ کارگاه اقتصاد مقاومتي با اعتباري بالغ بر ۱۲ ميليارد ريال در سال جاري در بروجن راه اندازي مي شود.

کيهاني با بيان کرد: در سه ماهه نخست سال جاري ۳۰۰ نفر از بسيجيان عضو حلقه هاي صالحين سپاه ناحيه بروجن در قالب اردوهاي يک روزه جهادی در سطح شهرستان به خدمت رسانی پرداختند.

وي افزود: بسيجيان پايگاه های مقاومت با ساماندهی بسيج سازندگي در عرصه های کشت گياهان دارويی، هرس درختان و اصلاح و احياء باغات مثمر به کشاورزان خدمت رسانی کردند.

کيهاني با اشاره به راه اندازي مرکز پرورش بوقلمون در روستاي کتک بخش گندمان و با بيان اين که سرمايه اين طرح ۱۵۰ ميليون ريال از بخش تسهيلات اقتصاد مقاومتي است، ادامه داد: در فاز نخست اين طرح ۲۰۰ قطعه در حال پرورش است که قابليت افزايش تا ۴۰۰ قطعه را هم دارد.

فرمانده سپاه ناحيه بروجن افزود: اردوهاي طرح هجرت بسيج دانش آموزي با شرکت ۳۰۵ نفر از دانش آموزان در سطح شهرستان از اول تير ماه به مدت دو ماه آغاز مي شود.

وي گفت: دانش آموزان در اين اردوها به زيباسازي، رنگ آميزي و بهسازي مدارس نيازمند تعمير پرداخته و همچنين در کلاس هاي فوق برنامه فرهنگي، هنري و عقيدتي شرکت مي کنند.


انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۴۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۲۹:۱۵

29 Dec 2019