۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰
کد مطلب : ۲۷۰۱۵

سود تسهیلات بانکی از سود صنایع تولیدی بیشتر است

سرپرست دفتر هماهنگی امور اقتصادی چهارمحال و بختیاری گفت: سود تسهیلات بانکی از سود صنایع تولیدی بیشتر است و این امر فرصت مناسبی برای تولید‌کنندگان است.
سود تسهیلات بانکی از سود صنایع تولیدی بیشتر است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ایران خبر، ملک‌محمد قربانی سرپرست دفتر هماهنگی امور اقتصادی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: با آزاد شدن اعتبارات مالی از سوی کشور‌های دیگر در شرایط پسابرجام و تزریق این اعتبارات به بانک مرکزی و بانک‌های سراسر کشور به چهارمحال و بختیاری نیز اعتباراتی اختصاص داده می‌شود.

وی ادامه داد: از جمله این اعتبارات اختصاص سهمیه یارانه‌ای در راستای رونق بیش‌ از‌ پیش تولید این استان است که این امر در افزایش انگیزه تولیدکنندگان به تولید و ایجاد فرصت‌های شغلی جدید در این استان تاثیر بسزایی دارد.

قربان‌پور بیان داشت: بخشی از این اعتبارات از سوی بانک سینا در این استان در اختیار تولید‌کنندگان قرار می‌گیرد و بخش دیگری از این اعتبارات توسط بانک مستضعفان و منابع فنی و اعتباری و بخشی از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت به تولید‌کنندگان ارائه می‌شود.

مشاور استاندار و سرپرست دفتر هماهنگی امور اقتصادی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بانک‌ها نیز همکاری خوبی در راستای ارائه اعتبارات و یارانه تولیدی داشته و امید است از منابع فنی و اعتباری و همچنین نقدینگی که بانک‌ها در اختیار واحد‌های تولیدی قرار می‌دهند بهره‌برداری مطلوب انجام شود.

قربان‌پور خاطرنشان کرد: یارانه اختصاص داده شده به واحد‌های تولیدی در راستای اتمام طرح‌های نیمه‌تمام تولیدی اعطا می‌شود.

وی تاکید کرد: فعالیت کامل طرح‌هایی که با ظرفیت پایین مشغول به فعالیت هستند از دیگر اهداف اعطای یارانه به واحد‌های تولیدی چهارمحال و بختیاری است.

انتهای پیام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۳۹:۳۸

10 Jan 2020