۰
plusresetminus
نماینده ولی فقیه در استان گفت: ۹ دی‌ماه روزی است که حماسه مردمی سال ۸۸ شکل گرفت و فتنه ریشه‌کن شد و مردم استان چهارمحال و بختیاری این حماسه را یک روز زودتر و در هشتم دی‌ماه خلق کردند.
مسؤولان باید حرف مردم مظلوم این استان که در اوج محرومیت هستند را بشنوند/اگر مدیران بخواهند می‌توانند مشکلات را حل کنند
به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرکرد، با اشاره به ارتحال آیت‌الله هاشمی شاهرودی، اظهار کرد: درگذشت این عالم ربانی یک ضایعه است و شخصیت این عالم بزرگ ناشناخته بود زیرا جامعه تنها به عنوان یک کارگزار نظام ایشان را می‌شناخت.

وی افزود: آیت‌الله هاشمی شاهرودی دارای خضوع و خشوع بود و قبل از اینکه یک کارگزار موفق نظام باشد یک عالم برجسته، لایق و ارزشمند بود و چه توفیق بزرگی است که انسان بداند در چه موقعیتی قرار دارد تا به مردم خدمت کند.

حجت‌الاسلام نکونام با شاره به حماسه ۹ دی خاطرنشان کرد: ۹ دی‌ماه روزی است که حماسه مردمی سال ۸۸ شکل گرفت و فتنه ریشه‌کن شد که مردم استان این حماسه را یک روز زودتر و در هشتم دی‌ماه خلق کردند.

وی با بیان اینکه مردم کشور از فتنه‌های گوناگون مانند هشت سال جنگ تحمیلی و لیبرالیسم که قصد از بین بردن روحیه انقلابی را داشت و فتنه فرهنگی عبور کردند، تاکید کرد: این مردم فتنه تحریم و اقتصادی را نیز خنثی خواهند کرد البته از مسئولان انتظار دارند فضای اقتصادی و گرانی را درست مدیریت کنند تا مردم با سختی مواجه نشوند که انجام این مهم امکان‌پذیر است.

حجت‌الاسلام نکونام ادامه داد: احساس می‌شود برخی عرصه‌ها و برخی کنترل و نظارت‌ها رها شده که مردم آسیب می‌‎بینند و باید مسئولان وضع اقتصادی مردم را جدی بگیرند که انتظار بی‌جایی نیست و اگر مسئولان اراده کنند، انجام خواهد شد.

وی حماسه ۹ دی‌ماه ۸۸ و نامه امام راحل به گورباچف را از موضوعاتی دانست که درس بزرگی برای افرادی است که با نظام جمهوری اسلامی ایران درافتادند و عنوان کرد: امروز رئیس‌جمهور روسیه با چند سفر به ایران مقام معظم رهبری را یک شخصیت با عظمت یاد کرده است.

امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: امروز مقاومت روز به روز در حال قدرت و آمریکا در حال افول و فروپاشی است که مرتب تغییر تاکتیک می‌دهد که همین امر ناشی از سردرگمی آمریکا است.

وی با تاکید بر حمایت از دستگاه قضایی کشور به دلیل برخورد با مفسدان اقتصادی، اظهار کرد: دولتمردان و مجریان اجازه ندهند این فسادها در کشور شکل گیرد اما زمانی که به این مرحله رسید باید برخورد صورت گیرد.

حجت‌الاسلام نکونام با اشاره به مسائل آب استان، خاطرنشان گفت: مسؤولان باید حرف مردم مظلوم این استان که در اوج محرومیت هستند را بشنوند که این مردم در اوج مظلومیت قرار دارند و صدای آنان شنیده نمی‌شود که لازم است رسانه‌‌ها نیز تلاش کنند و این صدا را هماهنگ به گوش همگان برسانند تا به زودی شاهد احقاق حقوق مردم استان شویم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه خبرها و شنیده‌ها حاکی از رها بودن و عدم نظارت بر مسائل اقتصادی است، گفت: دولتمردان باید گرانی و مشکلات اقتصادی را جدی پیگیری کنند، تجربه نشان داده اگر مدیران بخواهند می‌توانند این مشکلات را حل کنند.

خطیب جمعه شهرکرد با بیان اینکه از دستگاه قضا باید در مقابل مبارزه با مفسدان اقتصادی حمایت شود، افزود: محاکمه افرادی مانند سلطان سکه و غیره از خبرهای خوش این روزها است، مردم خواهان سلامت اقتصادی هستند و از قوه قضاییه برای مبارزه با فساد حمایت می‌کنند.

انتهای پیام /۱۰۲۴ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۱۳:۰۹

15 Jan 2020