۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱
کد مطلب : ۳۷۱۷۷
فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

آغاز بازسازی 6 روستای زلزله‌زده کرمانشاه توسط سپاه چهارمحال و بختیاری/ کمک‌های نقدی، مهم‌ترین نیاز برای ساخت خانه‌های روستایی

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با اشاره به شروع بارش‌ها در مناطق زلزله‌زده گفت: کار آواربرداری خانه‌های تخریب شده آغاز شده است و نیروها با تمام توان وارد میدان شده‌اند تا با کار جهادی ان‌شاالله به زودی سرپناهی برای مردم ساخته شود.
آغاز بازسازی 6 روستای زلزله‌زده کرمانشاه توسط سپاه چهارمحال و بختیاری/ کمک‌های نقدی، مهم‌ترین نیاز برای ساخت خانه‌های روستایی
سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ با بیان اینکه سپاه استان در منطقه زلزله‌زده کرمانشاه حضور پیدا کرده و کمک‌های مردمی چهارمحال و بختیاری را به دست زلزله‌زدگان رساند اظهار کرد: باتوجه به استقرار نیروهای سپاه در منطقه، در حال حاضر مهم‌ترین اولویت اسکان موقت مردم زلزله‌زده است که با وجود ناپایداری‌های جوی امری ضروری است.

وی با اشاره به شروع بارش‌ها در مناطق زلزله‌زده افزود: کار آواربرداری خانه‌های تخریب شده آغاز شده است و نیروها با تمام توان وارد میدان شده‌اند تا با کار جهادی ان‌شاالله به زودی سرپناهی برای مردم ساخته شود.


سردار اکبری خاطرنشان کرد: برای کار در منطقه علاوه‌بر نیروهای سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) از نیروهای مردمی بومی نیز کمک گرفته می‌شود.

وی با بیان اینکه سپاه چهارمحال و بختیاری وظیفه بازسازی ۶ روستای دهستان پشت تنگ شهرستان سرپل ذهاب را بر عهده دارد اضافه کرد: این روستاها بالای ۹۰ درصد آسیب دیده و تخریب شده‌اند.


فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری بیان داشت: با توجه به تخریب گسترده‌ای که در منطقه صورت گرفته و همچنین بروز مشکلات متعدد دیگری که بر اثر بارش‌ها به وجود خواهد آمد، برنامه‌ریزی‌های منسجمی صورت گرفته است تا حتی در شرایط بارندگی، کار رامتوقف نکنیم و به کار خود ادامه دهیم.

سردار اکبری با اشاره به اینکه اسکان موقت مردم حداقل تا یک ماه آینده ادامه خواهد داشت یادآور شد: برای اسکان دائم مردم به بالای هفت ماه زمان نیاز است.


وی ضمن تقدیر از کمک‌های مردم چهارمحال و بختیاری ادامه داد: نیاز مردم آسیب‌دیده به پوشاک و مایحتاج اولیه خصوصا در مناطق روستایی تا حدود زیادی برطرف شده ولی نیازهای غذایی و امکانات لازم برای اسکان در کانکس همچنان ادامه دارد که از هم استانی‌های عزیز تقاضا داریم کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را از طریق پایگاه‌ها، حوزه‌ها و نواحی مقاومت بسیج سراسر استان به دست نیازمندان این حادثه برسانند.


سردار اکبری یادآور شد: مواد غذایی خشکبار ازجمله برنج، حبوبات و... از نیازهای مهم و اولویت‌دار منطقه است ضمن اینکه با توجه به آغاز کار بازسازی مناطق آسیب‌دیده، کمک‌های نقدی از اهمیت ویژه‌تری برخوردار است که تقاضا داریم مردم عزیز و هم‌استانی‌های گرامی بیشتر کمک‌های خود را بر این موضوع متمرکز کنند.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۲۱:۴۷

28 Dec 2019