۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۴
کد مطلب : ۳۴۱۰۷
استاد حوزه و دانشگاه در چهارمحال و بختیاری:

جمناتشخیص به موقع تکلیف است/در بازار داغ انتخابات مراقب دین‌مان باشیم

استاد حوزه و دانشگاه در چهارمحال و بختیاری گفت: سعی کنیم در فضای مجازی در راستای ارتقای دین‌مان گام برداریم و اجازه ندهیم دنیا و منافع دنیوی راه‌مان را تغییر دهد.
جمناتشخیص به موقع تکلیف است/در بازار داغ انتخابات مراقب دین‌مان باشیم
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت‌الاسلام مصطفی هاشمی استاد حوزه و دانشگاه در چهارمحال و بختیاری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در آستانه انتخابات یک بازار داغ دین‌فروشی به راه می‌افتد.

وی با بیان اینکه رای ملت و حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای بسیار مهم و اساسی است تاکید کرد: نباید برای پیروزی در انتخابات از هر روشی استفاده کنیم و با وعده‌های دروغین رای ملت را بگیریم.

وعده‌های دروغ در انتخابات را راه رسیدن به رای مردم نکنیم

هاشمی اضافه کرد: اینکه در انتخابات وعده دهیم و بعد از انتخاب و عمل نکردن به وعده زیر حرف‌های‌مان بزنیم کار درستی نیست.

وی با اشاره به اینکه زمانی مولای ما امیرالمومنین (ع) می‌توانستند با دادن وعده‌های دروغ حکومت را در دست بگیرند اما این کار را نکردند افزود: همه ما و همه فعالان فضای مجازی باید مراقب دین‌مان باشیم و به راحتی و تنها برای پیروزی در انتخابات آبروی دین‌مان را نبریم.

این استاد حوزه و دانشگاه در چهارمحال و بختیاری افزود: سعی کنیم در فضای مجازی در راستای ارتقای دین‌مان گام برداریم و اجازه ندهیم دنیا و منافع دنیوی راه‌مان را تغییر دهد.

جمنا تشخیص به موقع تکلیف است

هاشمی جمنا را مجموعه‌ای از بچه‌های انقلابی دانست و بیان داشت: معجزه جمنا در این برهه زمانی جمع کردن بچه‌های انقلابی کنار هم بوده است و در یک کلام می‌توان گفت جمنا تشخیص به موقع تکلیف است.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۱۴:۲۸

29 Dec 2019